ليست ده بازيكن پردرآمد فوتبال اروپا؛ آن ها لايق اين مبلغ هستند؟

ليست 10 بازيكن پردرآمد فوتبال اروپا را در زير مي آوريم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از فوتبال انلاين؛فوتباليست ها يكي از پردرآمد ترين اعضاي خانواده ورزش هستند اما آيا آن ها تا اين حد مي ارزند؟

 در زير ليست ده بازيكن پردرآمد فوتبال اروپا را مي آوريم كه بنا بر اطلاعات اخير فوربس نوشته شده اند:

10-استيون جرارد

17.3 ميليون دلار

زماني او بهترين هافبك مياني جهان بود اما اكنون مصدوميت،افزايش سن و افت تيم باشگاهي اش او را از ليست بهترين ها كنار گذاشته اما هنوز در ليست پردرآمدترين ها حضور دارد.اسطوره ليورپولي ها به كمك آديداس سالانه 17.3 ميليون دلار درآمد دارد.

 

9-ديديه دروگبا

17.8 ميليون دلار

نماد فوتبال آفريقا هنوز هم جزو بهترين ها است.دروگبا مي تواند اين هزينه را براي گالاتاساراي چه در داخل زمين و چه خارج از زمين جبران كند.

 

8-ريكاردو كاكا

19.3 ميليون دلار

بازيكن برزيلي كه زماني لقب بهترين بازيكن جهان را يدك مي كشيد هرگز نتوانست درخشش قبل را در مادريد داشته باشد.ستاره بي چون و چراي ميلان نيمكت نشين مادريد شد و مسلما اكنون مرد اول مورد نياز كمپاني هاي معروف نيست.

 

7-فرناندو تورس

20.2 ميليون دلار

ال نينيو بازيكن سابق نيست.حتي طرفداران متعصب مردي كه دو بار قهرمان اروپا شده و يك بار جام جهاني را بالاي سر برده اعتراف مي كنند كه او ديگر فرناندو تورس سابق نيست.شايد همين درآمد بالاي ساليانه، رسانه هاي انگليسي را به يك متخاصم كامل براي او تبديل كرده.

 

6-يحيي توره

20.2 ميليون دلار

نمي توان گفت چون او سن زيادي دارد لايق اين رقم نيست چرا كه به عقيده خيلي ها براي سيتي بسيار ارزشمند تر از آگوئرو است.رزومه او روشن است و عملكردش در سيتي روشن تر.بازيكن آفريقايي پوما را پشتيبان خود انتخاب كرده است.

 

5-وين روني

20.3 ميليون دلار

قهرمان پنج دوره ليگ انگليس هميشه بازيكن موثر يونايتد بوده است.حتي در اين فصل كه عملا جاي خود را به رابين فن پرسي داده بود و مصدوميت را همواره در برابر خود مي ديد.بسياري از هواداران اعتقاد دارند او لايق اين درآمد است اما گويا مديران منچستر اين عقيده را ندارند و مي خواهند تا او را به فروش برسانند.

 

4-سرخيو آگوئرو

20.8 ميليون دلار

آگوئرو از باشگا منچسترسيتي تقريبا نزديك با رونالدو و مسي حقوق مي گيرد اما هنوز راه بسياري دارد تا ثابت كند اين مقدار مي ارزد.او نقش به سزايي در قهرماني سيتي پس از ساليان سال داشت اما آن چنان مورد علاقه كمپاني هاي بزرگ نيست.داماد مارادونا با پوما همكاري مي كند.

 

3-ليونل مسي

40.3 ميليون دلار

به اعتقاد بسياري بهترين بازيكن فوتبال جهان است.همين طور پردرآمدترين بازيكن حال حاضر جهان از لحاظ دريافت دستمزد از باشگاهش.مسي به صورت ويژه با آديداس كار مي كند البته همكاري با 7 كمپاني بزرگ ديگر را هم در دستور كار دارد.

 

2-كريستيانو رونالدو

43.5 ميليون دلار

رونالدو با نايك قرارداد دارد البته شش كمپاني ديگر را هم به عنوان اسپانسر در كنار خود مي بيند.او از بهترين هاي تاريخ فوتبال است و لايق هر پني از اين پول مي باشد.

 


 1-ديويد بكهام

50.6 ميليون دلار

 بكهام تنها 6.5 ميليون دلار در سال از فوتبال و دستمزدش كسب مي كند و عملا نبايد در اين ليست باشد چه برسد به اينكه رتبه نخست را كسب كند.اما عملكرد او در حوزه تبليغات درآمد ساليانه بكهام را تا اين حد افزايش داده است.بازيكن 38 ساله پاريسن ژرمن سابقه بازي در رئال مادريد و منچستر را دارد.

برچسب ها: فوتبال ، اروپا ، جرارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.