دبیر بخش علم و فن آوری جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) از ثبت نام 5123 جوان در بخش علم و فناوری این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران آیدین مهدیزاده دبیر بخش علم و فناوری این جشنواره گفت: تاکنون 5 هزار و 123 جوان درحوزه علم وفناوری این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.
دبیر بخش علم و فناوری با اشاره به محورهای موضوعی این جشنواره اظهار داشت:انتخاب جوان برتر در حوزه علم و فناوری در محورهای موضوعی علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه،کشاورزی، هنر،علوم پزشکی وعلوم بین رشته ای ویژه جوانان موفق سراسر کشور برگزار می‌شود.
مهدیزاده تصریح کرد: براساس مصوبه شورای عالی جوانان جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) در بخش علم و فناوری با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته‌ای متشکل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان، جهاد دانشگاهی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در انتخاب جوان برتر علم و فناوری، هر سال جوانان برتر کشور در حوزه علم و فناوری را معرفی می‌کند.
دبیر بخش علم وفناوری جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) هدف از برگزاری جشنواره را معرفی جوانان برتر در زمینه علم و فناوری و کشف استعدادهای نوین در این زمینه دانست و افزود: برای معرفی بهتر این جشنواره به جوانان، تبلیغات گسترده ای را در دانشگاه های مختلف کشور انجام دادیم. جلسات متعددی نیز برای اجرای هر چه بهتر این جشنواره برگزار شده است./ف
برچسب ها: جشنواره ، بنیاد ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار