عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي گفت: هنوز ما هيچ کاري نکرده‌ايم چرا که هيچکس نمي‌دانست آيت الله هاشمي مي‌خواهد ثبت نام کند بنابراين هيچ آمادگي وجود نداشت و هيچ برنامه‌اي هم نبود لذا به تازگي يعني طي دو روز گذشته دوستان به فکر افتاده‌اند که برنامه‌ريزي و فعاليت‌هايي را ساماندهي کنند.

"يدالله طاهرنژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه با توجه به ورود "آيت‌الله هاشمي رفسنجاني" به انتخابات، رويکرد حزب کارگزاران سازندگي چگونه خواهد بود؟ گفت: به صورت طبيعي حزب کارگزاران سازندگي از آيت الله هاشمي حمايت مي‌کند؛ کارگزاران عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات است و آنان نيز به صورت اجماعي از آيت‌الله هاشمي حمايت مي‌کنند.

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي در پاسخ به اينکه براي حمايت از آيت الله هاشمي تاکنون چه فعاليت‌هايي را انجام داده‌ايد گفت: آيت‌الله هاشمي به صورت دير هنگام وارد عرصه انتخابات شد و قبل از آن هم واقعا هيچ کس نمي‌دانست، وي ممکن است وارد عرصه شود بنابراين ما تاکنون هيچ اقدامي را انجام نداده‌ايم.

وي در پاسخ به اينکه آيا  کارگزاران در عرصه انتخابات آينده فعال خواهد بود يا خير؟ گفت: طبيعي است که کاگزاران فعال خواهد شد و در حال برنامه‌ريزي هستيم تا در مدت کوتاهي که در اختيار داريم بتوانيم برنامه‌اي را براي ستاد انتخاباتي تدوين کنيم و وظيفه ملي و شرعي خودمان را انجام دهيم.

وي با بيان اينکه در نظرسنجي‌ها "آيت‌الله هاشمي" با فاصله بسيار زيادي از ديگر کانديداها جلوتر است، گفت: اينکه چه کسي به عنوان رقيب آيت‌الله هاشمي باشد بستگي به سياست انتخاباتي جبهه اصولگرايي دارد اگر اصولگرايان بتوانند با هم توافق کنند، قاعدتا بايد با حداقل کانديدا وارد عرصه انتخابات شوند و به نظر مي‌رسد وضع قاليباف در جبهه اصولگرايي بهتر از سايرين است.

طاهرنژاد در پاسخ به اينکه آيا قاليباف مي‌تواند رقيب جدي براي آيت‌الله هاشمي باشد يا خير ؟ اظهار داشت: بعيد مي‌دانم که جامعه تمايلي داشته باشد که يک شخصيت نظامي را براي رياست جمهوري انتخاب کند گرچه وي سابقه اجرايي هم دارد اما يک نظامي است و شايدحداقل بنده در جامعه اين گرايش را نمي‌بينم.

اين فعال اصلاح طلب در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا حزب کارگزاران سازندگي ستادي را براي انتخابات آينده تشکيل داده است يا خير؟ گفت: هنوز ما هيچ کاري نکرده‌ايم چراکه هيچ کس نمي‌دانست آيت الله هاشمي مي‌خواهد ثبت نام کند بنابراين هيچ آمادگي وجود نداشت و هيچ برنامه‌اي هم نبود لذا به تازگي يعني طي دو روز گذشته دوستان به فکر افتاده‌اند که برنامه‌ريزي  و فعاليت‌هايي را ساماندهي کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار