نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان گفت:تمامی تمهیدات لازم بر ای حضور نماینده ایران در کنگره روز 28 اردیبهشت ماه انجام شده است.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:شکی نداریم که روسها از برگزاری کنگره فیلا در مسکو به نفع خودشان بهره خواهند برد و برای رسیدن به اهدافشان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد اما دلیل نمی شود که ما از حضور در این کنگره منصرف شویم.

وی ادامه داد:روسها با توجه به سیاستهایی که در ذهن دارند به دنبال حمایت از نناد لالوویچ نیستند بلکه آنها  چشم به صندلی ریاست فدراسیون  جهانی کشتی دوخته اند.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:در هر صورت ایران به عنوان یکی از قطب های اصلی کشتی در دنیا باید با قدرت از منافع خود دفاع کند و به همین منظور تمهیدات لازم برای حضور نماینده ایران در کنگره روز 28 اردیبهشت ماه صورت گرفته است.

رنگرز با بیان این که من واقعأ نمی دانم برخی شایعات از کجا آغاز می شود تاکید کرد: متأسفانه دوستان  خیلی زود به دنبال حواشی و پرداختن به شایعات هستند که به اعتقاد من مطرح کردن این موضوعات نه تنها به کشتی کمک نمی کند بلکه ما از رسیدن به اصل موضوع دور خواهد کرد.

نایب رئیس فدارسیون کشتی خاطرنشان کرد:در ابتدا قرار بود خود من برای حضور در کنگره روز 28 اردیبهشت ماه فیلا راهی مسکو شوم اما بنا به دلایلی شرایط فراهم نشد و محمد رضا توپچی دبیر فدارسیون کشتی نماینده ایران در این نشست خواهد بود که تمامی کارهای لازم جهت حضور وی انجام شده است./آق

برچسب ها: کشتی ، فیلا ، کنگره ، مسکو ، رنگرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار