معاون سياسي امنيتي استانداري همدان گفت: سياه نمايي دشمن براي ايجاد ياس و نااميدي در بين مردم براي حضور کم رنگ در انتخابات و ناکارآمد جلوه دادن نظام، تنها با خلق حماسه سياسي ملت ايران در 24 خرداد ماه خنثي مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ عليرضا قاسمي فرزاد  در همايش اقشار تاثيرگذار مذهبي شهرستان ملاير افزود: طبق تاکيدات مقام معظم رهبري امروز کشور ما در يک دوره و گذار تاريخي مهم است که بايد با موفقيت آن را پشت سر بگذاريم.
وي اظهار داشت: در اين راستا، گروه هاي مرجع چون روحانيون، فرهنگيان، اساتيد، بانوان، ورزشکاران و ساير اقشار تاثيرگذار واجب است در اين عرصه نسبت به آگاهي بخشي و بصيرت افزايي مردم براي حضور حداکثري در انتخابات و خنثي کردن سياه نمايي هاي دشمنان تلاش کنند.
وي تصريح کرد: لازم است براي حضور همه سليقه ها و ديدگاه ها در پاي صندوق هاي رأي تلاش کنيم، چراکه مردم خود به واسطه آگاهي و بصيرت بالا مي توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.
قاسمي فرزاد افزود: چنانچه در اين عرصه مهم پيروز شويم، ياس و خواري در دشمن مستولي خواهد شد و فارغ از همه مسايل سياسي و اقتصادي بايد انقلاب بماند و راه قرآن براي نسل هاي آينده حفظ شود.
وي به اقدام ننگين وهابيون در هتک حرمت به صاحت صحابي پيامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: دشمنان براي ضربه زدن به اسلام وهابيت را تقويت مي کنند تا آنها با اعمال و رفتار ددمنشانه و غير انساني چهره اسلام را بد جلوه دهند.
معاون سياسي امنيتي استانداري همدان اقدامات و جنايت هاي دشمنان را در راستاي اسلام هراسي و اسلام ستيزي دانست و خاطرنشان کرد: چون امروز اسلام در اروپا و آمريکاي لاتين به سرعت در حال رشد است، اين امر آنها را بسيار نگران کرده است.
قاسمي فرزاد بيان داشت: مشکل استکبار جهاني با پيشرفت هاي ايران در ابعاد مختلف نيست، بلکه او با اسلام و هويت اسلامي ما مخالف است.
وي تاکيد کرد: در اين راستا، معرفي چهره واقعي اسلام به مردم جهان، وظيفه و رسالت مهم ما است و به طور حتم، سال حماسه سياسي و اقتصادي نيز نقطه عطفي براي اين اقدام به شمار مي رود.
وي اضافه کرد: امروز در اقصي نقاط جهان کشورهاي اسلامي از انقلاب ايران و تعاليم انسان ساز آن الگو مي گيرند و دشمن به علت اينکه ايران نقطه اميد مسلمانان و آزاديخواهان جهان است، بيشتر ضربه مي خورد./ب
برچسب ها: دشمن ، حاسه ، خلق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.