با هدف ترغیب شهروندان برای مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی از برگزیدگان جشنواره های بام و مشکات جنوب غرب تهران تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در قالب برپایی مراسم اختتامیه جشنواره های بام و مشکات با حضور مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران،‌ مدیران شهری منطقه، دبیران شورایاری و مدیران محله های 14 گانه منطقه برگزار شد، برگزیدگان جشنواره های بام و مشکات با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.
در این مراسم امیرحسین آل اسحاق، معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه در این باره گفت: خوشبختانه شهروندان منطقه به ویژه جوانان استقبال خوبی از جشنواره هایی که تاکنون در منطقه برگزار شده، داشتند.
با اجرای جشنواره بام مشارکت شهروندان با ارائه راهکار و پیشنهادات برای اداره بهتر شهر محقق شد. همچنین در جشنواره مشکات آموزه ها و ابتکارات شرکت کنندگان در انتقال مفاهیم مدیریت شهری در زمینه آموزش شهروندی مورد توجه قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت موضوع آموزش شهروندی ادامه داد: ضروری است شهروندان برای تحول توسعه هر چه بیشتر شهر، با تزریق افکار نو و خلاقانه مدیریت شهری را برای اداره بهتر شهر راهنمایی کنند.
همچنین در ادامه این مراسم "رفیع"، مدیر کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران با اشاره به تأثیرپذیری شهر و شهروند از یکدیگر گفت: امیدوارم به نقطه ای برسیم که علاوه بر استفاده از نظرات و دیدگاه های مردم در اجرای تمامی پروژه ها، از ظرفیت نخبگان و کارشناسان بومی هر محله به شیوه عملی نیز بتوانیم بهره مند شویم.
گفتنی است، اجرای مسابقه، موسیقی پاپ، نمایش و تجلیل از برگزیدگان جشنواره های بام و مشکات از دیگر بخشهای این جشنواره بود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار