بانوی زنجانی در قالب تیم ملی پیاده روی بزرگسالان کشورمان به مسابقات آسیایی اعزام می شود.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، مسابقات قهرمانی کشور دو استقامت و پیاده روی بزرگسالان از 19 اردیبهشت به میزبانی اردبیل در حال برگزاری بود و دیروز به پایان رسید.

این رقابتها به منظور انتخاب برترین ها برای اعزام به مسابقات آسیایی مالزی برگزار می شد که  تیم زنجان با ترکیب منتخبین خود در آن شرکت کرد و در خاتمه سهیلا مزین در ماده پیاده روی در رده سنی اول 35 تا 39 سال به مقام قهرمانی رسید و به عنوان عضو تیم ملی به مسابقات آسیایی اعزام خواهد شد.

در رشته دوومیدانی ناهید فتحی دیگر بازیکن زنجان و فروغ نظری از شهرستان ابهر به ترتیب در رده های سنی 40 تا 44 سال و 60 تا 64 سال به مقام های سومی نائل شدند .

و همچنین در دو و میدانی رده سنی 1325 بهجت داداشی از ابهر و در رشته پیاده روی در رده سنی 1334 پروین تبریزی هر دو به مقام چهارمی دست یافتند.

تیم ملی کشورمان 15 خرداد برای شرکت در مسابقات آسیایی مالزی عازم می شود که ترکیب آن متشکل از نفرات اول رده های سنی این رقابتها ست که برگزار شد.

گفتنی است صدیقه پورمیرزا از زنجان بعنوان داور پیاده روی و همچنین ناظر مسابقات از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی کشور قضاوت می کرد./س

برچسب ها: بانوی ، زنجانی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.