BLU Life View مطمئنا در حال حاضر یکی از برترین دستگاه های اندرویدی از لحاظ تناسب سخت افزار با قیمت است .

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، BLU Life View مطمئنا در حال حاضر یکی از برترین دستگاه های اندرویدی از لحاظ تناسب سخت افزار با قیمت است . این دستگاه با وجود دارا بودن نمایشگر 5.7 اینچی IPS ، پردازنده 4 هسته ای ، پشتیبانی از دو سیمکارت و پوششی فلزی و طراحی زیبا و خیره کننده تنها دارای قیمت 300 دلار است .

با تولید BLU Studio 5.3 در سال قبل ایده تولید دستگاه های قدرتمند با قیمت ارزان قوت گرفت اما این نکته در مورد BLU Life View مشهودتر است . BLU Life View از تراشه MediaTek MT6589 SoC با پردازنده 4 هسته ای و 1.2GHz Cortex-A7 و پردازنده گرافیکی PowerVR Series5XT و 1GB رم برخوردار است .

همچنین این دستگاه از نمایشگر خوب 5.7 اینچی IPS با کیفیت 720p بهره می برد که تراکم پیکسلی آن برابر 258ppi می باشد . دوربین پشت 12MP بوده که قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p را دارد و دوربین جلوی آن 5MP می باشد . حافظه داخلی آن نیز 16GB است که البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می کند .


ابعاد دستگاه برابر 161x82.5x8.9 میلیمتر و وزن آن برابر 220 گرم و ظرفیت باتری اش 2600mAh می باشد .

BLU Life View sized up against the rest of the Life series and the LG Optimus G Pro for AT&T

کیفیت ساخت آن تحسین برانگیز است . پشت دستگاه از آلومینیوم ساخته شده است و پوشش نمایشگر نیز Gorilla Glass 2 می باشد . نسخه اندروید آن نیز 4.2.2 هست . 

بنظر میرسد که این دستگاه با قیمت 300 دلاری اش بتواند نظر مثبت خیلی از کاربرها را جذب کند .
برچسب ها: دستگاه ، اندروید ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار