با این نرم افزار رایانه می تواند در زمان غیاب شما روشن یا خاموش شده و به اجرا یا دانلود فایلهای موردنظرتان بپردازد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، اگر برای زمان طولانی از رایانه خود دور هستنید و میخواهید که در این مدت از کارهایتان عقب نمانید، از نرم افزار کم حجم و کاربردی Auto Power-on & Shut-down استفاده کنید.
این نرم افزار می تواند رایانه شما را رأس یک ساعت معین روشن، خاموش یا Restart کرده و از فایل هایتان Backup بگیرد، برنامه و سایت های مختلف را باز کند و لینک های مورد نظرتان را دانلود کند.
استفاده از این نرم افزار خصوصاً به کاربرانی که دارای محدودیت دانلود هستند، پیشنهاد می شود چرا که بیشتر سرویس های ارائه دهنده اینترنت از ساعت 2 تا 7 صبح رایگان بوده و کاربران می توانند به راحتی در خواب از این فرصت بهره مند گردند.
گفتنی است، نرم افزار Auto Power-on & Shut-down علی رغم قدیمی بودن بهترین و کارآزموده ترین برنامه برای مدیریت رایانه و انجام اتوماتیک کارها است که در تمامی نسخه های ویندوز نصب و اجرا می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
احمد فنونی
۱۱:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
با سلام
با نرم افزار Internet Download Manager هم میشه این کار رو انجام داد.
با استفاده از صف یا Queue
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۱۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
با سلام
من این نرم افزار را دانلود کردم ولی وقتی برای امروزجهت روشن شدن و شروع دانلود ساعت را تنظیم کردم این کار انجامک نشده بود و اصلا"کامپیوتر روشن نشده بود.از شما درخواست دارم نحوه تنظیمات این نرم افزار را هم برای کسانی مثل من منتشر کنید .این نرم افزار خیلی به من کمک میکند اگر نحوه تنظیمات برای روشن شدن و شروع دانلود را بدانم.
منتظر جواب شما هستم .
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
naji
۱۷:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
راهننماي استفاده ازش بزاريد لطفا
آخرین اخبار