فرمانده انتظامی مشهد گفت: با اجرای مرحله تکمیلی طرح امنیت محله محور در محدوده شهرک شهید رجایی مشهد و مناطق اطراف آن 301 متهم خیابانی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، احد کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اجرای طرح امنیت محله محور در هفته گذشته، مناطقی از محدوده شهرک شهید رجایی مشهد پاکسازی شد و مرحله تکمیلی این طرح ضربتی در چند روز اخیر به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: تیم‌های اطلاعات و آگاهی و مبارزه با مواد مخدر کلانتری 27 مشهد پس از انجام مطالعات وسیع میدانی و بررسی نظرات و گزارش‌های مردمی از طریق سامانه 110 و 197 و همچنین با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، مرحله تکمیلی این عملیات را به اجرا گذاشتند.

کریمی افزود: در این عملیات هفت تن از اراذل و اوباش  شرور، 47 مرد و 9 زن از عاملان خرده فروش مواد مخدر و 171 مرد و 11 زن معتاد پرخطر خیابانی دستگیر و قریب به سه کیلوگرم مواد خدر کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: دستگیری 49 مرد و هفت زن از سارقان حرفه‌ای خیابانی از دیگر نتایج این عملیات گسترده بود که در این ارتباط 39 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

کریمی یادآور شد: در این عملیات خواسته‌های مردمی در ارتباط با برخورد با آلودگی‌های صوتی و خودروهای مزاحم نیز مورد بررسی قرار گرفت و پلیس در این راستا 22 دستگاه خودرو و 320 دستگاه موتورسیکلت دارای آلودگی صوتی و مزاحم را توقیف و به پارکینگ‌های سطح شهر انتقال داد.
برچسب ها: مشهد ، متهم ، خیابانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.