رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری کشورمان گفت: در مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان، تیم باشگاهی ایتالیا، تنها رقیب اصلی رکاب زنان کشورمان است.

محمد وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم های باشگاهی مختلفی در رقابت های تور بین المللی شرکت خواهند کرد که فقط حسین علیزاده، رکابزن تیم باشگاهی ایتالیا می تواند برای دوچرخه سواران کشورمان رقیب اصلی باشد زیرا این تیم ایتالیایی کاملا حرفه ای است و همیشه توانسته بهترین مقام را کسب کند.
 
رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری کشورمان در ادامه افزود: در این رقابت ها تیم های مطرح آسیا شرکت می کنند و از جمله برای اولین بار تیم های هنگ کنگ با 9 رکاب زن، تیم ملی آلباتی با 7 دوچرخه سوار برای اولین بار حضور خود در این تور را تجربه خواهند کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها 5 تیم داخلی و 14 تیم خارجی شرکت خواهند کرد که بهترین تیم داخلی پتروشیمی و تیم دانشگاه آزاد می باشد که قرار است این تیم در خصوص حضور در این تور   تجدید نظر کند و در این تور شرکت کنند ولی تا به امروز خبر قطعی حصور خود را در مسابقات اعلام نکرده اند.
 
وفایی افزود: نخستین مرحله از رقابت های لیگ دسته یک دوچرخه سواری کورسی باشگاه ها در ماده تایم تریل و استقامت جاده به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه برگزار می شود و 21 تیم اعلام آمادگی کرده اند و این مسابقات به مدت 2 روز به طول خواهد کشید.
 
وی از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ بعد از اتمام مسابقات لیگ دسته یک کورسی خبر داد و اذعان داشت: پس از پایان مسابقات لیگ دسته یک روز جمعه 27 اردیبهشت از استان کرمانشاه مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری برگزار خواهد شد حضور رکاب زنان به صورت آزاد می باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار