رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: فراخوان انتخاب واحدهای نمونه صنعتی و معدنی سراسر کشور به مناسبت بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن از هفته جاری در اختیار این بنگاه‌ها قرار می‌گیرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ناصر فخرموحدی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: جلسات این ستاد با محوریت بخش خصوصی برگزار و فراخوان انتخاب واحدهای نمونه صنعتی و معدنی در اختیار بنگاه‌های صنعتی و معدنی قرار می‌گیرد تا متقاضیان دریافت تندیس و شرکت در این رقابت بتوانند نسبت به تکمیل فرم‌ها و ارسال مدارک لازم اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این فرم‌ها نسبت به سال گذشته تغییری نداشته و علاقمندان می‌توانند از طریق خانه صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به تهیه فرم، تکمیل و تحویل مدارک اقدام کنند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه برای معرفی برگزیدگان این رقابت ملی ابتدا در کارگروه‌های استانی انجام می‌شود و سپس برترین‌های هر استان به کارگروه مرکزی معرفی و برترین‌های کشور انتخاب و در روز ملی صنعت و معدن مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

به گفته وی کارگروه استانی ترکیبی از رئیس سازمان، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان و کارگروه مرکزی ترکیبی از اعضای ستاد و معاونت‌های مختلف و نیز تشکل‌های بخش خصوصی است/س 

 

برچسب ها: فراخوان ، انتخاب ، واحد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.