معاون فرماندار بردسکن امنیت اجتماعی و سیاسی را یک سرمایه برای نظام دانست، گفت: از مسائلی که در این برهه امنیت و آرامش موجود را تهدید کند جلوگیری شود

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،مجتبی شاکری صبح امروز در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی که با هدف پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با حضور رئیس دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی، دادستان عمومی و بخشدار و دهیاران بخش مرکزی بردسکن در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: دهیاران همیشه پشتوانه حرکت‌های عمومی و مردمی بوده‌اند.

وی از دهیاران خواست از هر مسئله‌ای که در این برهه امنیت و آرامش موجود را تهدید کند جلوگیری شود.

معاون فرماندار گفت: پیشگیری از وقوع هر جرمی نیاز به کار گروهی دارد و در این راستا دهیاران و مردم باید با دستگاه قضایی شهرستان همکاری داشته باشند.

وی امنیت اجتماعی و سیاسی را یک سرمایه برای نظام دانست و افزود: نباید با حرکت‌های ناچیز امنیت موجود در شهرستان خدشه‌دار شود.

مهدی عاشوری‌فر، بخشدار مرکزی بردسکن نیز در این جلسه گفت: بخش مرکزی 21 دهیاری فعال دارد و در انتخابات 24 خرداد ماه 22 شعبه اخذ رای داریم که برای نخستین مرتبه در منطقه عشایری «کلاته آقا مهدی»، انتخابات شورای اسلامی برگزار می‌شود.

بخشدار مرکزی بردسکن بر حضور هوشمندانه و گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: دهیاران باید زمینه و بستر مناسب را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم سازند.

وی از دهیاران خواست در نمازهای جماعت روستا حضور چشمگیر داشته باشند و ضمن پاسخگویی به مشکلات مردم، آنها را به شرکت گسترده در انتخابات ترغیب نمایند.

عاشوری فر گفت: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت حق جانبداری و تبلیغ به نفع یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند.

در ادامه این نشست، عبدالله زاده، رئیس شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی بردسکن نیز گفت: شاکله حماسه سیاسی که در شعار مقام معظم رهبری آمده است، انتخابات 24 خرداد است و ما مکلفیم در مجموعه شهرستان یک انتخابات با امنیت و با نشاط برگزار کنیم.

وی سیاست دستگاه قضا را پیشگیری از جرائم اعلام کرد و افزود: انتخابات سالم مستلزم تلاش همگانی است و باید از وقوع جرم پیشگیری شود تا زمینه تشکیل پرونده فراهم نشود/س 

 

برچسب ها: انتخابات ، بردسکن ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.