با انصراف قمی ها شهر تهران به عنوان میزبان مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،در حالی که قرار بود مسابقات جام یادگارامام(ره) همچون سال های گذشته در شهر مقدس قم برگزار شود به دلیل انصراف این شهر تهران به عنوان میزبان این رقابتها معرفی شد.

نقی کلانتری رئیس هیات کشتی استان تهران با تائید این خبر افزود:تهران همیشه آمادگی خدمت به کشتی کشور را دارد و مطمئن باشید همچون جام جهان پهلوان تختی سعی خواهیم داشت میزبان شایسته ای باشیم.

وی درباره این که چرا قم از میزبانی انصراف داده است گفت :اطلاع کاملی از این موضوع ندارم فقط اینکه امروز به هیات کشتی استان تهران پیشنهاد شد تا میزبان جام یادگار امام(ره) باشد ما نیز از آنجایی که هدفمان خدمت رسانی است با تمام وجود پذیرفتیم.

مسئولان هیات کشتی قم به دلیل عدم استقبال تیم های خارجی برای حضور در جام یادگار امام(ره) از میزبانی این رقابتها انصراف دادند.ضمن آنکه پیش از این شهر بابلسر نیز به دلیل حضور نیافتن تیم های خارجی مطرح ،از قبول میزبانی جام جهان پهلوان تختی منصرف شده بود ونکته جالب اینکه در چند ماه گذشته هر گاه شهری از میزبانی رقابتی انصراف داده تهران جایگزین آن شده است.

براین اساس مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگارامام(ره) 2و 3 خردادماه جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار