مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي از آماده سازی زیرساختها در ناحيه صنعتی خوشاب سبزوار برای حضور سرمایه گذاران خبر داد .


علي سليماني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: اهمیت و نقش ارزشمند تولید ، امری غیرقابل انکار و مهم در کاهش بیکاری در منطقه است و شرکت شهرکهای صنعتی همواره درصدد تلاش برای ایجاد و افزایش واحدهای صنعتی بعنوان نماد اصلی تولید در استان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی خراسان رضوي افزود: براساس سیاستهای جدید سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و با نگاه ویژه به جایگاه صنعت در خراسان رضوي ، بدنبال افزایش و توسعه شهرکها و نواحي صنعتی هستیم و در این راستا با انجام کارشناسی و ارزیابی و شناسایی منطقه خوشاب سبزوار و به منظور ایجاد زمینه فعالیتهـای صنعتی در این شهرستان اقدام به تهیه زمین مناسب و آماده سازی زیرساختهای لازم کرده تا صنعتگران مشتاق به امر تولیـد برای رشد صنعت و تولید و کارآفرینی حضور پیدا کنند .

وی با اعلام اینکه ایجاد زیر ساختها در مناطق كمتر توسعه يافته ،از رسالتهای اصلی شرکت شهرکهای صنعتی است، خاطرنشان کرد : از تمامی ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در استان برای برطرف کردن مشکلات و موانع روند تولید ، استفاده خواهیم کرد .

سليماني تصریح کرد : طرحهای عمرانی و زیرساختی در ناحيه صنعتی خوشاب سبزوار انجام شده که شامل پروژه زیرسازی جاده ورودی ، شبکه 20 کیلو ولت برق ، خط انتقال آب و آبرسانی معابر داخلی این شهرک با صرف مبلغ چهار ميليارد و 100 ميليون ریال ، از محل اعتبارات داخلی شرکت ، هزینه شده است .

وی همچنین اظهار داشت : صدور مجوز برای واحدهای تولیدی و عدم نیاز به دریافت مجوز جداگانه از ادارات مختلف ، کاهش هزینه های سرمایه گذاری ، دسترسی آسان و نزدیک صنعتگران شهرستانهای خوشاب و سبزوار به این ناحيه صنعتی و فراهم بودن امکانات زیربنایی نظیر آب ، برق ، گاز و مخابرات و آمادگی این ناحيه صنعتی جهت استقرار واحدهای ویژه صنعتی را می توان از مزایای مهم حضور سرمایه گذاران برای استقرار واحدهای تولیدی مناسب در ناحيه صنعتی خوشاب سبزوار دانست .

گفتنی است ، ناحيه صنعتی خوشاب سبزوار دارای مساحت 95 هکتار با وسعت 23 هکتار زمین صنعتی است ./ع

یوسف زاده

برچسب ها: صنعتی ، خوشاب ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.