مدیرعامل سابق باشگاه برق شیراز به رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مدیرعامل سابق باشگاه برق شیراز گفت:حق قانونی خود می دانم ازطریق مراجع قضایی نسبت به رای صادره اعتراض و بی گناهی خود را ثابت کنم.

حیدرعلی کامیابامروز با ارسال نامه ای خطاب به کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال بیان داشت:حدود 9 ماه ازعمرخود را صرف فوتبالی کردم که همکارا ن شما آن را به پا کردند وحتی یک ریال دستمزد نگرفته ام و متاسفانه بیش از یک میلیارد ریال حق خانواده خود را هزینه رشته ای کردم که به هیچ عنوان بویی از پهلوانی و جوانمردی در آن وجود ندارد.

وی اضافه کرد:گذاشتن نتیجه سه برصفردرهفت بازی فصل گذشته دسته اول که یکی ازآنها دربرابرشهرداری تبریز بود ، برای فدراسیونی که شما مسوولیت آن را دارید مایه تاسف است ضمن این که به صورت حضوری به شما عرض کردم تعطیلی بازی دربرابر شهرداری تبریزاز پیش تعیین شده بود و شما هم تایید کردید و دستور تکرار بازی را صادر کردید.

کامیاب گفت:اما همکاران شما درفدراسیون از دستور شما تبعیت نکردند و به ما خندیدند و زیر بنای چنین اتفاقی را بنا نهادند.

وی ادامه داد:به دلیل عدم تعهدات باشگاه تعدادی از بازیکنان حاضر به بازی درمقابل شهرداری تبریزنشدند و مستندات لازم دال بر تمهید باشگاه برای سفر به تبریز به فدراسیون فوتبال ارسال و مقررشد تا بازی در تاریخی دیگر انجام شود و بازی بعدی نیز دربرابر فولاد یزد بازی کردیم .

کامیاب گفت :بسیار جالب است بدون حتی یک تماس تلفنی و یا یک اشاره به تخلف ، نام اینجانب نیز در زمره متخلفان قرار گرفته است و این امر برای رییس کمیته انضباطی که معمولا باید مدافع حق باشد بعید است بدون این که اطلاع از جرمم داشته باشم ، حکم جریمه و محرومیت برایم صادر کنند.

وی افزود:از رییس کمیته انضباطی می خواهم مستندات صدور رای مذکور سریعا به اینجانب ابلاغ شود ضمن این که بنده بارها اعلام کرده ام مسوولیت ناکامی های باشگاه برق را متقبل می شوم و ازمردم عذرخواهی می کنم اما از کنار آن رایی که ناحق در مورد اینجانب صادر شده و بدون شک دست هایی هم در صدور آن در کار بوده است را نمی گذرم.

رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حیدرعلی کامیاب مدیرعامل پیشین باشگاه برق شیراز را به پرداخت 50 میلیون ریال و یک سال محرومیت از فعالیت در فوتبال محکوم کرده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.