مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: قدرشناسی نعمت ولایت و رهبری امت اسلامی با تبعیت از رهبری ممکن می شود.

 حجت الاسلام کریم سرافراز گفت: در بین تمام نعمت هایی که خداوند به ما عنایت فرموده، نعمت ولایت و رهبری از نعمات ویژه ای است که قابل مقایسه با دیگر نعمت ها نیست.
وی افزود: ما باید شکر خدای را به جا آوریم، در دورانی زندگی کنیم که دوران طلایی حاکمیت دین و حاکمیت شیعه است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به شعار "سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" افزود: سیره زندگی حضرت زهرا (س) بعنوان بهترین نمونه و اسوه ولایتمداری و حمایت از ولی امر مسلمین می تواند ما را در این مسیر هدایت کند.
حجت الاسلام سرافراز با اشاره به نقش ولایت فقیه در حاکمیت اسلامی گفت: زاویه گرفتن از ولایت باعث خواری و ذلت انسان می شود و متاسفانه در طول تاریخ اسلام، به ویژه 34 سال از انقلاب اسلامی ایران شاهد بوده ایم که برخی خواص با وجود سابقه زیادی  که در انقلاب داشتند با ولایت و رهبری زاویه پیدا کردند و محبوبیت خود را نزد مردم از دست دادند.
وی با اشاره به سخنان  آیت اله جوادی آملی اظهار داشت: ایشان می فرمایند، ما باید آنچنان پشت سر رهبری حرکت کنیم که جای پای ما بعد از حرکت ایشان دیده نشود.
حجت الاسلام سرافراز، تجلی حماسه سیاسی را در حضور پرشور مردم در انتخابات دانست و افزود: انتخابات پیش رو بسیار مهم است زیرا در این برهه ترفندها و توطئه های دشمن بسیار پیچیده است و دشمن با فتنه های جدید وارد شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه: دشمن با تمام توان خود درصدد القای یاس و ناامیدی در مردم است، برنامه های دشمن را به گونه ای دانست که اولا: انتخابات انجام نشودف دوما: حضور مردم کمرنگ و فضای انتخابات سرد باشد، سوما: شخصی روی کار بیاید که زاویه دارترین فرد با ولایت فقیه باشد.
حجت الاسلام سرافراز از حاضران در جلسه خواست با افزایش بصیرت، در راه انتخاب فرد اصلح بکوشند.
وی شرایط حماسه سیاسی را برگزاری انتخابات امن، آرام و باشکوه همراه با حضور حداکثری مردم و انتخاب انقلابی ترین فرد و مقیدترین فرد نسبت به ولایت فقیه دانست./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.