قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تحکیم بنیان خانواده کم هزینه ترین و مؤثر ترین راهکار برای هدایت جامعه و جلوگیری از بد اخلاقی ها و آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران :مروری در  مراسم آغاز اجرای طرح همیار خانواده در محله های 374 گانه ضمن تاکید بر نقش محله و مدرسه در شکل گیری روابط صحیح اجتماعی افزود: در مسیر تلاش برای تحکیم بنیان خانواده و حفظ کیان آن باید منطبق با شرایط اجتماعی و مطالبات همه اقشار جامعه حرکت کرد.
وی تصریح کرد: در عصر سلطه ارتباطات و اطلاعات نمی تواند به موفقیت راهکارهایی که به نقش اینترنت، فضا سایبری و تکنولوژی در شکل گیری شخصیت اجتماعی بی تفاوت هستند امیدوار بود.
وی افزود: خانه ، محله و مدرسه مهم ترین عوامل سازنده تفکر و شخصیت افراد هستند زمانی که مهارت های ارتباطی و شیوه های ارتباط مؤثر در این نهادها به کل آنان و نوجوانان آموزش داده نشود جامعه به وضعیتی دچار می شود که با حاکمیت فرهنگی اسلامی- ایرانی بحران خانواده به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران اجتماعی تبدیل شود.
وی خاطر نشان کرد: همیار خانواده در واقع اولین هفته اتصال خانواده به مدیریت شهری به شمار می رود که رابطه متقابل این رو نماد با یکدیگر برقرار می سازند. این طرح با شناسایی مشکلات و خواسته های خانواده ها در سطح محله اقدام به برگزاری آموزش های لازم و با اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با هدف ارتقا بینش اجتماعی خانواده ها خواهد کرد. /ف
برچسب ها: کیان ، مدرسه ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.