مدير عامل شركت پست گفت: اداره كل پست مستقيم و سرويس هاي نوين شركت پست لينك آموزش شيوه ثبت سفارشات الكترونيكي كارت پستال را در پرسپوليس پرتال خور بار گذاري كرد.

كرباسيان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: در پي درخواست هاي بيشمار هموطنان در خصوص نحوه سفارش كارت پستال ، اداره كل پست مستقيم و سرويس هاي نوين آموزش نحوه ثبت نام اين سرويس را بر روي پرتال مربوط بارگذاري كرد.
وي ادامه داد: در اين فايل نحوه ثبت نان سفارش به صورت كامل  و تصويري و حتي تك و گروهي توضيح داده شده و از علاقه مندان درخواست مي شود تا با مراجعه به بخش ثبت سفارش آنلاين كارت پستال به آدرس الكترونيك http://www.postdmm.post.ir فايل مربوطه را مطالعه كنند.

كرباسيان خاطر نشان كرد: سامانه كارت پستال شركت پست به آدرس الكترونيكي www.ecard.post.ir يكي از سرويس هاي نوين اين شركت است كه متقاضيان از اقص نقاط دنيا بر اساس مناسبت ها و ايام خاص از ميان كارت پستالهاي متنوع و زيبا و يا بار گذاري عكس هاي دلخواه خود كارت مورد نظر را انتخاب و هزينه آن را به صورت الكترونيكي و آنلاين پرداخت و واحدهاي پستي نيز پس از بررسي كارت پستالهاي كاغذي را در نشاني گيرندگان توزيع مي كنند./ف

برچسب ها: کارت ، پستال ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار