عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن هشدار نسبت به خطر دو قطبي کردن فضاي انتخابات آتي گفت: متاسفانه برخی‌ها در داخل سعی دارند با دوقطبی نشان دادن فضا، عرصه را گل‌آلود کرده و از آن ماهی بگیرند.

"احمد نجابت" عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بررسي فضای سیاسی کشور در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود فرمودند از تفکرهای مختلف در عرصه انتخابات حاضر شدند و شورای نگهبان باید مُرّ قانون را رعایت کند.
 
وی ادامه داد: کسانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند، صالح محسوب مي‌شوند و مردم باید از بین آنها اصلح را انتخاب کنند لذا همانطور که رهبری فرمودند فرد اصلح باید آدمی پرکار و جهادی باشد.  
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: از اول انقلاب تاکنون بین گفتمان انقلاب و لیبرال دموکراسی جنگ بوده است.
 
نجابت گفت: متاسفانه برخی‌ها در داخل سعی دارند با دوقطبی نشان دادن فضا عرصه را گل‌آلود کرده و از آن ماهی بگیرند.
 
وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان و برخی از عوامل فتنه آقای هاشمی را در دام انداختند و همان کاری را تکرار کردند که در مجلس ششم انجام داده بودند.  
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه نامزدهای دولت انصراف داده‌اند و اگر مشایی هم رد صلاحیت شود نامزدی به نام نامزد دولت وجود ندارد.
 
نجابت تصریح کرد:‌ آقای هاشمی اگر اوضاع را خوب نبیند احتمال دارد به نفع روحانی کنار برود و آن وقت روحانی در مقابل جریان اصولگرایی قرار خواهد گرفت.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دوقطبی کردن فضا کار خطرناکی است و آرامش را به هم می‌ریزد و با توجه به فرمایشات رهبری این امر قابل قبول نیست.  

انتهاي پيام/
برچسب ها: نجابت ، عضو ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار