نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از عشایر به عنوان قشر پیشرو در دفاع از کیان جمهوری اسلامی یاد کرد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست مجمع عالی عشایر استان چهارمحال وبختیاری با تجلیل از بصیرت، پاکی و صداقت عشایر این استان در دفاع از جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، افزود: عشایر، وظیفه خود را در برابر انقلاب و ارزش های آن ادا کردند و شایسته خدمت بیشتر هستند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز همیشه بر رفع مشکلات عشایر کشور به ویژه این استان تاکید کرده اند و راه حل مشکلات این قشر نیز عمل به فرمایشات معظم له در این خصوص است.
امام جمعه شهرکرد در ادامه با بیان اینکه راه پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور، حرکت در مسیر ولی فقیه است، گفت: مقام معظم رهبری، خود را وقف اسلام، دین و کشور کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اگر به منویات امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری در خصوص عشایر توجه می شد، بخش زیادی از مشکلات این قشر، حل شده بود.
جمعی از نمایندگان عشایر استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با بیان مشکلات خود نظیر نبود ایلراه ها در کوچ عشایر، نبود امکانات کافی برای اسکان موقت این قشر در برخی نقاط و نبود امکانات ادامه تحصیل عشایر، رفع این مشکلات را از مسئولان اجرایی این استان خواستار شدند.
در این نشست همچنین، احکام جدید اعضای مجمع عالی استان چهارمحال و بختیاری به نمایندگان عشایر استان اعطا شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.