اولین ضبط "جمعه ایرانی" در سال جدید با حضور مردم آغاز شد که نخستین ضبط این برنامه به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در هفته ای که گذشت با رویدادها و اتفاقات متفاوتی رو به رو شد، بنابراین گزارش رویداد مهم این هفته، ضبط "جمعه ایرانی" پس از دو ماه وقفه بود، اولین ضبط برنامه رادیویی "جمعه ایرانی" در سال جدید در حضور مردم آغاز شد، اولین ضبط این برنامه به مناسبت میلاد حضرت امیرمؤمنان علی(ع) و روز پدر به طور ویژه خواهد بود.
در نشست شورای مدیران معاونت سیما با حضور عزت اله ضرغامی ویژه برنامه های انتخاباتی شبکه ها بررسی شد. ویژه برنامه های انتخاباتی سیما در محورهای نمایشی، گفتگو محور، جنگ های شاد و جذاب،‌ مستند، مسابقه و انیمیشن تهیه شده است.
روابط عمومی صدا و سیما با انتشار پیام تسلیتی در گذشت "محمود مرتضایی فر" معروف به وزیر شعار را اعلام کرد.
همچنین دیگر رویدادهای این هفته سراسری شدن رادیو تلاوت بود، مجموعه انیمیشن "ایران ما" به مناسبت بزرگداشت فردوسی در مرکز پویانمایی صبا در 109 قسمت تولید و از شبکه های متعدد پخش می شود.
مستند "حجربن عدی" به کارگردانی "علیرضا محمدی" ساخته می شود.
مستند "خسرو شکیبایی" به نام "ساکن صحرای سکوت" با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون، 28 اردیبهشت در مجموعه فرهنگی پردیس قلهک نمایش داده می شود.
"فرهاد عمر" مدیر شبکه آفریقایی اسلام تی وی،‌ از شبکه پرس تی وی بازدید کرد و گفت: پرس تی وی یکی از شبکه های خبری توانمند و تأثیرگذار در دنیای رسانه ها است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار