رئیس سازمان بسیج جامعه عشایر کشور در جمع بازنشستگان سپاه استان چهارمحال و بختیاری و بسیجیان شهرستان بروجن گفت: حماسه به معنای اوج مبارزه جهاد گونه علیه دشمنان اسلام است.

سردار مهدی جمشیدی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: راهبرد نظام بر اساس معادلات داخلی و خارجی از سوی مقام معظم رهبری تبیین می شود و با توجه به اهمیت شرایط کنونی، معظم له شعار امسال را حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی فرمودند.
وی افزود: حماسه به معنی حیرت، ازخود گذشتگی و اوج مبارزه جهاد گونه علیه دشمنان اسلام است.
جمشیدی اظهار داشت: با توجه به تحولات عالم و شرایط کنونی، حماسه نیاز کشور است و پس از 34 سال از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی باید دارای عملکرد مشخص باشیم، چون دشمنان دست به دست هم داده اند و می خواهند از سرایت اسلام ناب به سایر کشورها جلوگیری کنند.
وی، با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان اسلام و حاکمیت قرآن گفت: 4 هزار رسانه با دلارهای آمریکایی به زبان فارسی و 8 هزار رسانه به زبان های مختلف علیه نظام اسلامی و حاکمیت قرآن تبلیغ می کنند.
رئیس سازمان بسیج جامعه عشایر کشور افزود: 120 رادیو فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند تا نگذارند ندای اسلام به گوش جهانیان برسد.
وی ادامه داد: علی رغم شعار آزادی بیان در کشورهای غربی، 2 شبکه ایرانی را بسته اند تا جلوی موج اسلام را بگیرند.
سردار مهدی جمشیدی تصریح کرد: رشد اقتصادی امروز در جمهوری اسلامی به بالاترین حد رسیده و کسانی که رابطه با غرب را مرور می کنند باید بدانند، سال های گذشته که در رأس امور بودند با همین روش، ضریه هایی را به اسلام و مسلمین وارد کرده اند.
وی، ایجاد فاصله بین فقر و غنا و اشرافی گری را ثمره چنین تفکری دانست و گفت: اینان بذر اشرافی گری را کاشتند، رانت خواری را رواج دادند و بی توجه به زیر ساخت های معنوی و دینی به پشتیبانی از تکنوکرات ها، شمشیر را علیه تفکرات امام (ره) و مرجعیت از رو بستند  و بالاتر از اینها، عصمت ائمه (ع) را زیر سؤال بردند، اما بدانند مردم ما بیدارند و توجهی به اینان ندارند.
گفتنی است: این محفل با حضور بازنشستگان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، بسیجیان شجره طیبه صالحین و شورای هماهنگی بسیج اقشار بروجن در سالن فرهنگی سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.