مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، از راه اندازی شبکه تخصصی تلویزیونی کشاورزی و منابع طبیعی با همکاری صدا و سیما و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در آینده ای نزدیک خبرداد.

 حجت الاسلام سید مصطفی طباطبایی نژاد گفت: پیشنهاد راه اندازی این شبکه به مسئولان منابع طبیعی کشور ارائه و با اجرای آن موافقت شده است.
وی اظهار داشت: سازمان جنگل ها و مراتع کشور در حال دریافت موافقت وزارت جهاد کشاورزی برای راه اندازی این شبکه است.
حجت الاسلام طباطبایی نژاد تصریح کرد: در صورت همکاری نکردن وزارتخانه، راه اندازی این شبکه از طریق سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور پیگیری می شود. 
وی افزود: در این شبکه، روش های کشت درختان مثمر و محصولات زراعی به صورت ارگانیک و نحوه برداشت محصول، هرس درختان و تمامی مباحث مرتبط با کشاورزی به صورت صحیح و اصولی و کارشناسانه ارائه می شود.
طباطبایی نژاد، از تصویب قانون جامع منابع طبیعی کشور در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: چهار ماده این قانون در دوره پیشین مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و مابقی هم درآینده به تصویب می رسد. 
وی اظهارداشت:  تصویب قانون جامع منابع طبیعی پس از تصویب جزییات تلفیق بودجه در دستور کار مجلس قرار دارد و پیش بینی می شود این قانون تا دو ماه آینده به تصویب برسد.
وی بیان داشت: با تصویب قانون جامع منابع طبیعی و تصحیح قانون پیشین بخش زیادی از مشکلات بین مردم و مسئولان در خصوص منابع طبیعی حل می شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگل ها و مراتع کشور برای شرکت درگردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان های منطقه دو کشور به شهرکرد سفر کرده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.