مارکو روبیو سناتور جمهوری خواه آمریکا دولت اوباما را به اجرای مبارزات سیاسی روزانه و اختلاف افکنی بین مردم این کشور متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  مارکو روبیو سناتور جمهوری خواه آمریکا دولت اوباما را به اجرای مبارزات سیاسی روزانه و اختلاف افکنی بین مردم این کشور متهم کرد.
روبیو که خشمگین به نظر می رسید گفت: «این رفتاری غیر قابل قبول است. این رفتار زمانی حاصل می شود که یک دولت فقط فکر سیاست باشد. این دولت سیصد و شصت و پنج روز سال را مشغول مبارزات سیاسی است. هر مسئله ای یک مبارزه سیاسی است. از پیش از انتخابات و حتی اکنون، هر مسئله ای اختلاف انگیز است.

در هیچ زمانی از تاریخ این کشور، کسی بیش از این رئیس جمهور و این دولت از دولت برای اختلاف افکنی بین مردم آمریکا استفاده نکرده است.

در نتیجه این فرهنگی است که ایجاد شده است. آنها بد هستند و ما خوب هستیم! دشمنانمان آدمهای بدی هستند! کسانی که در زمینه سیاست با ما مخالفند آدمهای بدی هستند! اگر در زمینه اسلحه از ما حمایت نمی کنید پس کودکان و خانواده ها برایتان اهمیتی ندارد! اگر از اقدام به خصوصی بر ضد آزادی مذهبی حمایت نمی کنید پس شما با زنان می جنگید! در هر مسئله ای پس از دیگری، تلاشی عمدی برای اختلاف افکنی بین مردم آمریکا با هدف پیروزی در یک انتخابات وجود دارد.

این فرهنگی است که ایجاد شده است و این فرهنگ منجر به چنین رفتاری می شود».
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار