حسن لفافيان، کارگردان سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون
باشگاه خبرنگاران گفت: تلويزيون به عنوان رسانه ملي با ابعاد گسترده اش قشر عظيمي از تماشاگران را در بر ميگيرد، پخش آنونس فيلم هاي سينمايي اکران شده در تلويزيون با توجه به مخاطب ميليوني آن باعث بهتر ديده شدن اين فيلم ها مي شود بخصوص در مورد فيلم هايي که با استقبال مناسبي در اکران مواجه نبودند در صورت پخش در تلويزيون به موفقيت مي رسند.
وي گفت: پخش آثار سينمايي اکران شده در تلويزيون به آينده سينما کمک شاياني کرده زيرا مخاطب در حين ديدن فيلم، از اثر ساخته شده در ذهن خود زمينه اي تداعي کرده که اگر برايش جالب باشد در صورت ساخت اثر ديگر در همين ژانر براي ديدن فيلم در سينما ترغيب مي شود.
اين کارگردان تلويزيوني عنوان کرد: متاسفانه تبليغات پوستر و بليبورد در رابطه با آثار سينمايي ضعيف بوده و عکس هاي ورودي سينماها نيز جذابيتي براي مخاطب ايجاد نمي کند بنابراين آنونس هاي تلويزيو ني برگ برنده اي براي ديده شدن فيلم توسط مخاطب بوده زيرا با افزايش دفعات پخش آنونس ها بخصوص در زمانهاي مناسب فيلم در ضمير ناخودآگاه شخص ذخيره و مخاطب را براي فيلم در سينما مشتاق تر مي کند.
لفافيان در پايان خاطرنشان کرد: فيلم ساز بايد نگاه سينمايي داشته و بدنبال ساخت فيلم هايي بسيار بالا از جنس مردم باشد زيرا تماشاچي ايراني به خاطر شعور فيلم خوب را درک مي کند./ص