اعضاي باند سارقان داخل خودرو كه در منطقه جهانشهر كرج اقدام به سرقت مي كردند پس از تحقيقات تخصصي پليس شناسايي و طي سه عمليات جداگانه دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ «عبدالرضا خيرخواهان» فرمانده انتظامي شهرستان كرج در تشريح اين خبر اظهار داشت: چندي پيش در پي ازدياد سرقتهاي داخل خودرو در منطقه جهانشهر كرج رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران انتظامي كلانتري 13 باهنر قرار گرفت. 
وي گفت: با توجه به اينكه يك فقره از اين سرقتها مربوط به سرقت تعدادي دسته چك از يك دستگاه خودروي 206 بود و سارقان اقدام به وصول 3 ميليون تومان از يكي از شعبات بانكها در جاده ملارد كرده بودند ماموران انتظامي بررسي و تحقيقات خود را در اين مورد آغاز كردند. 
وي افزود: ماموران با استفاده از شگردهاي خاص پليسي و بررسيهاي تخصصي موفق به شناسايي سارقان و محل اختفاء آنها شده و با بررسي سوابق آنها مشخص شد که دو نفر از اعضاي باند داراي چندين فقره سابقه كيفري در خصوص سرقت مي باشند. 
فرمانده انتظامي شهرستان كرج گفت : ماموران پليس با هماهنگي مقام قضايي طي سه مرحله عمليات پليسي اقدام به دستگيري اعضاي باند سارقان کرده و در بازرسي از محل اختفاي آنها 15 دستگاه گوشي تلفن همراه، 2 عدد مانيتور خودرو، يك عدد اسپيكر، تعدادي سوئيچ و ريموت خودرو و آلات استعمال مواد مخدر را كشف کردند. 
گفتني است ، در اين خصوص تلاش براي شناسايي مالباختگان ادامه دارد و متهمان همراه با پرونده متشکله جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند./ف
برچسب ها: انهدام ، باند ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار