تیمهای ریکرو و کامپوند ایران در مرحله حذفی تیمی جام جهانی تیروکمان چین با شکست مقابل تیمهای کره ای از دور مسابقات حذف شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در دور حذفی مسابقات تیمی جام جهانی تیروکمان در چین تمام تیم های ایرانی حذف شده و به این ترتیب کار کمانداران ایرانی دو روز قبل از پایان مسابقات در چین تمام شد.

در دور حذفی تیمی، کمانداران کامپون دختران ابتدا با نتیجه 223 بر 221 فیلیپین را برده و در دور یک چهارم با کره روبرو شدند. دختران کامپوند ایران این بازی را با نتیجه 230 بر 221 به کره ای ها واگذار کرده و به نیمه نهایی نرسیدند.

پسران کامپوندی که در دور یک هشتم نهایی با استراحت روبرو شده بودند در مرحله یک چهارم نهایی با تیم ملی کره روبرو شده و با نتیجه 233 بر 228 شکست خوردند.

در حالی که تیم پسران ریکرو حتی به مرحله یک هشتم نهایی هم نرسید، دختران ریکروی ایران در دور یک هشتم نهایی با نتیجه 213 بر 197 از کره شکست خوردند تا دور شکستهای ایران به کره را تکمیل کنند.

مسابقات جام جهانی چین به عنوان اولین مرحله از چهار دوره جام جهانی تیروکمان در سال 2013 روز یکشنبه 29 اردیبهشت به پایان می رسد.

مرحله دوم جام جهانی به میزبانی کشور ترکیه برگزار می شود.
برچسب ها: تیروکمان ، جهانی ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار