رییس دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه انتخابات تجلی عینی حماسه سیاسی است گفت: دانشگاهیان با حضور چشمگیر خود در انتخابات پیش رو به خلق حماسه سیاسی کمک می کنند.

دکتر اردوان ارژنگ   در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوج افزود: با توجه به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی، جامعه دانشگاهی و دانشگاه یاسوج همچون سال های گذشته با شرکت در انتخابات با نظام، رهبری و انقلاب تجدید پیمان می کنند.
وی بیان کرد: دانشگاه یاسوج به دور از هرگونه جهت گیری و جناح بازی سیاسی فضای صمیمی و پرشوری را برای ابراز عقاید و نظرات مختلف نامزدهای انتخابات فراهم کرده است تا دانشجویان نیز در این محیط علمی سوالات و دیدگاه های خود را مطرح کنند.
ارژنگ با بیان اینکه جامعه دانشگاهی به عنوان قشر روشنفکر و آگاه به مسائل روز به شمار می روند عنوان کرد:حضور این افراد در صحنه های مختلف همواره حماسه های ماندگاری را خلق کرده است.
رییس دانشگاه یاسوج از برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران ارشد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: ارائه راهکارهای مناسب و مطلوب برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در این نشست ها مورد توجه قرار می گیرد.
ارژنگ ابراز داشت:دانشگاه یاسوج با برخورداری از دانشجویان مستعد و اعضای هیات علمی مجرب در تلاش است تا با عملیاتی کردن ایده های جدید و اختراعات کاربردی در حوزه های گوناگون همگام با سایر مراکز علمی در جهت شکوفایی و پویایی اقتصاد کشور گام بردارد. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.