فرماندار اردكان با اشاره برخي مشكلات اهالی مجتمع مسکونی مهر اردكان، تاكيد كرد: حل مشکلات مسکن مهر اردکان باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، "احمد کمالی" در نشست فوق‌العاده‌ای که به منظور رسیدگی به مشکلات مسکن مهر با دعوت از ادارات آبفا، شهرداری، راه و ترابری، مخابرات، شبکه بهداشت و درمان و تعداد دیگری از افراد حقیقی و حقوقی دست اندر‌کار تشکیل داد، با اشاره به بخشی از مواردی که برای اهالی این مجتمع مسکونی مشکلاتی را ایجاد نموده است، افزود:حل مشکلات پروژه مسکن مهر اردکان باید در اولویت قرار گیرد.


وی در زمینه مشکل فاضلاب شهرک مسکونی مهر در رایزنی با شرکت آبفای استان و شهرستان اردکان خواستار حل این مشکل ظرف یک هفته آینده شد. همچنین مقرر شد برای دفع آفات در این منطقه هزینه خرید سموم از طریق اداره آبفا تامین و سمپاشی کل منطقه از طریق شبکه بهداشت و درمان صورت گیرد.

واگذاری امتیازات تجاری به متقاضیان و همچنین استقرار یک واحد نانوایی در شهرک از دیگر موارد مصوبه شده در این جلسه بود و همچنین مقرر شد شهرداری اردکان با تکمیل ورودی اصلی مسکن مهر در راستای حل مشکل تاسیسات و مخابرات مساعدت نماید.

پیاده کردن نقشه‌های دسترسی معابر حد فاصل بین فاز یک و دو مسکن مهر و مسجد برای رفع مشکل مخابرات از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

گفتنی است؛ در حال حاضر با پیگیری نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اردکان  دستور اختصاص مبلغ 50 میلیون تومان برای تکمیل پروژه مسجد مسکن مهر اخذ شده که باید از سوی استان تخصیص داده شود./ج1

برچسب ها: فرماندار ، مجتمع ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.