مدیر منطقه يك شهرداری کرج از برگزاری بزرگ ترین همایش پیاده روی استان همزمان با سالروز حماسه بزرگ سوم خرداد و فتح خرمشهر در منطقه يك کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن مدیر روستا با اعلام این خبر گفت: بزرگ ترین همایش پیاده روی استان با هدف تقویت روحیه ورزشکاری و افزایش رغبت عمومی به حوزه ورزش در سالروز آزادی خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره بر این که آزادی خرمشهر نقطه عطفی در ایام جنگ هشت ساله ایران علیه دشمن بعثی بود اضافه کرد: دلاور مردی پایداران این عرصه در روز سوم خرداد را باید به هر طریق ممکن در حافظه جوان ها و خانواده ها جاودان کرد.

مدیر روستا افزود: برپایی چنین همایشی نیز می تواند یکی از شیوه های تثبیت جایگاه این روز در اذعان عمومی به خصوص نوجوانان، جوانان و خردسالان به شمار رود.

وی به زمان برگزاری این همایش در روز سوم خرداد ماه سال جاری اشاره و اعلام کرد: همایش پیاده روی فوق از ساعت 6.30 دقیقه صبح با حضور شهروندان استان البرز برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه يك شهرداری کرج، مسیرهای این همایش را در مسیر عنوان کرد و گفت: مسیر یک از شهرک رسالت شروع شده با طی مسیرهای استقلال و طالقانی در میدان نور پایان می یابد. مسیر دوم شامل چهار راه طالقانی، میدان آزادگان و میدان نور است، مسیر سوم نیز از میدان نبوت به سمت میدان طالقانی و سپس میدان نور به پایان می رسد.

وی یادآور شد: شهرداری منطقه يك کرج به منظور برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر این مراسم، مسیرهای مذکور را با نصب پلاکارد ، گل کاری بلورها، رنگ آمیزی جداول زینت خواهد داد.

مدیر روستا از پخش زنده این حرکت عمومی در شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد و خاطر نشان کرد: در پی این همایش پیاده روی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از ساعت 10 صبح با حضور گسترده خانواده های کرجی آغاز می شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار