مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و مدیر تور بیست و هشتم گفت :تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان نشان دهنده صلابت و اقتدار نظام اسلامی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، اسبقیان تصریح کرد : این دوره از تور در نهایت صحت و سلامت و امنیت كامل برگزار خواهد شد و این نشان دهنده صلابت و اقتدار نظام اسلامی است.

سیدمحمد شروین اسبقیان همچنین با اشاره به حضور 14 تیم خارجی در این دوره از تور، افزود: حضور تیم های خارجی مطرح در تور بیست و هشت، نشان دهنده اعتبار این تور بین المللی در سطح جهانی است.

وی تصریح کرد : تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) بعد از بیست و هشت سال به جایگاهی رسیده که بیش از 45 تیم اروپایی و اسیایی برای حضور در تور اعلام آمادگی کرده اند و این توانمندی ستاد برگزاری در جذب تیمهای خارجی و توانمندی ها و پتانسیل های ورزش آذربایجانشرقی را نشان میدهد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی از حمایتهای دکتر بیگی استاندار آذربایجانشرقی ، ، فرماندار تبریز ، شهرداری و شواری اسلامی شهر تبریز و مدیران دستگاههای اجرایی در برگزاری این رویداد مهم منطقه ای و کشوری قدردانی کرد.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی را در 892 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

تیمهای اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه و تیمهای ملی الجزایر ، سوریه ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، البانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابتها هستند.

تیمهای باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، آینده ، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 5 تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود./س

 

برچسب ها: تور ، دوچرخه ، سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.