راديو معارف با برنامه «پيشگامان» به بررسي سيره اقتصادي و سياسي بزرگان و علماي شيعه مي‌پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ به مناسبت نامگذاري سال 1392 از سوي رهبر فرزانه و دورانديش انقلاب اسلامي به عنوان سال «حماسة سياسي و حماسة اقتصادي»، و با توجه به اينكه يكي از ماموريت‌هاي گروه فقه و سيرة راديو معارف، بررسي سيره و زندگيِ عالمان و بزرگان شيعه است؛ برنامه «پيشگامان» توسط اين گروه براي بررسي سيره اقتصادي و سياسي فقها و بزرگان دين طراحي شده است. 
در اين برنامه علاوه بر بازگويي زندگي‌نامه، با بررسي سيرة اقتصادي و سياسي آن دسته از فقها و بزرگان شيعه كه در اين دو حوزه اقدامي حماسي و تاثيرگذار داشته‌اند، گامي در راستاي عمل به منويات رهبر معظم انقلاب، ترويج روحيه حماسي در جامعه و معرفي الگوهاي ديني حماسه‌ساز برداشته مي‌شود. 
در اين برنامه حجت‌الاسلام‌و المسلمين حسين جوشقانيان عضو هيات امناي مؤسسه روايت سيره شهدا به عنوان كارشناس، سيره اقتصادي و سياسي علما و بزرگان شيعه را بررسي مي‌كند. 
برنامه «پيشگامان» كاري از گروه فقه و سيره به سردبير تهيه كنندگي و نويسندگي سيد روح الله شجاعي و گويندگي مصطفي اسماعيلي از 31 ارديبهشت 92 دوشنبه هر هفته  ساعت 17:00 تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف خواهد شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار