امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: کمرنگ شدن استمرار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما خواست و آرزوی قلبی دشمنان است که هیچ وقت تحقق نمی‌یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام کریم قیاسی در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: دشمن امروز با ابزارها و شیوه‌های نوین به جنگ ارزش‌ها و اعتقادات ما آماده است تا شاید آنها را در افکار و اندیشه جوانان ما چیزی زاید و خنثی نشان دهد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی برای رسیدن به اهدافشان از هیچ حرکتی ولو کوچک دریغ نکردند و با شیوه‌های تبلیغی، رسانه‌ای و تحرکات مختلف سعی می‌کنند، ارزش و جایگاه شهادت، ایثار و گذشت را تنازل داده و مردم را نسبت به این هویت اصیل سست و بی‌بنیان نشان دهند.

حجت الاسلام قیاسی خاطرنشان کرد: با وجود این همه تحرکات دشمن در به زیرسئوال بردن ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی، نسل جدید ما بیش از هر زمان دیگر دلدادگی و علاقمندی خود را به فرهنگ ناب ایثار، گذشت و شهادت نشان می‌دهد که حضور در محافل شهدا، آیین‌های مذهبی،‌ ملی نمونه و مصداقی از این دلبستگی‌ها است.

امام جمعه بیله‌سوار همه مسئولان شهرستان را به هوشیاری و مراقبت بیشتر در انتقال مفاهیم ارزشی و منطبق بر عقل و تدبیر فرا خواند و اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی دشمنان غرض‌آلودی هستند که به هر بهانه‌ای سعی می‌کنند، حرکت عظیم ملت ایران را به بیراهه بکشند که در مقابله با این نیرنگ‌ها باید بصیرتی نافذ داشتب/.

برچسب ها: اردبیل ، کمرنگ ، شدن ، فرهنگ ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.