در هفته های گذشته، اخباری را مربوط به جدول اسمارت فون های پرفروش دنیا به نقل از وب سایت CNet آسیا منتشر کردیم که در آن سونی Xperia Z، به عنوان پرفروش ترین محصول در صدر این جدول قرار گرفته بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، البته همان زمان CNet پیش بینی کرده بود، که با توجه به عرضه فراگیر پرچم دارهای سامسونگ و HTC در هفته های آینده، احتمال جابه جایی در این رتبه بندی وجود خواهد داشت و هم اکنون پیش بینی CNet  درست از آب درآمد.


رقابت میان اسمارت فون ها و شرکت های تولید کننده  آن ها به امری بدیهی و همیشگی تبدیل شده است، برندهایی مانند HTC، اپل، سامسونگ و سونی همگی، اقدام به عرضه محصولات قدرتمند و متنوعی به این بازار می کنند، تا کاربران را مجاب سازند براساس سلیقه و بودجه خود در میان محصولات آن ها اقدام به انتخاب کنند.

1

اچ تی سی وان

2

گلکسی اس ۴ سامسونگ

3

اکسپریا Z سونی

4

آیفون ۵ اپل

5

نکسوس ۴ گوگل

6

گلکسی نوت ۲ سامسونگ

7

گلکسی اس ۳ سامسونگ

8

لومیا ۵۲۰ نوکیا

9

اچ تی سی وان اس

10

لومیا ۹۲۰ نوکیا


پرداختن به این موضوع کدام اسمارت فون از بقیه بهتر است و کدام عملکرد بهتری نسبت به بقیه رقیبان دارد همیشه در میان کاربران موضوع جذاب و داغی بوده است.

11

اپتیموس ۴X HD ال جی

12

بلک بری Z10

13

اچ تی سی وان ایکس پلاس

14

اکسپریا تی سونی

15

گلکسی اس ۲ سامسونگ

16

ریزر i موتورولا

17

اکسپریا اس سونی

18

ریزر اچ دی موتورولا

19

اتیو اس سامسونگ

20

هواوی Ascend G330


در ادامه لیستی از 20 اسمارت فون های برتر ماه مه سال جاری را که توسط وب سایت معتبر Techradar منتشر شده است، را مشاهده می کنید.



برچسب ها: تلفن ، هوشمند ، مه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار