انسان ها هميشه از تنهايي مي هراسند زيرا كه تنهايي براي فرد آزار دهنده و وي را از آرزوها دور مي كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، يك كارشناس مذهبي بيان كرد: مهمترين نگراني و ترس كه همواره  انسانها با آن مواجه هستند تنهايي و غربت و احساس بي ياور بودن در زندگي روز مره است.
وقتي تنهايي به سراغ آدم مي آيد نگراني وجودش را فرا مي گيرد و احساس مي كند كه ديگر كسي در كناروي نيست وهمه او را رها كرده اند.
علم الهدي اذعان داشت: انسانهايي كه احساس بي ياور بودن دارند به بن بست مي رسند و در اين انديشه اند كه كسي نيست كه در زندگي آنها را كمك  ياري دهد و به همين علت تمام آرزوها ي خود را بر باد رفته و در اين انديشه اند كه به انتهاي خط رسيده اند.
وي افزود: افراد تنها فكر ميكنند جز مرگ چاره اي براي آنها وجود ندارد وهمين فكر باعث مي شود كه دست به خودكشي زده و يا درگوشه اي قدرت گرفته و دچار افسردگي شوند.
خداوند هرگز انسان هاي تنها را دوست ندارد به اين دليل كه تنهايي را فقط مخصوص خود ميدانند.
علم الهدي كارشناس مذهبي تصريح كرد: نظام آفرينش خود را به انسانها  به گونه اي معرفي كرده است كه هرگز تنها و روياهاي شما خيالي نيست و نيز مي فرمايد : همواره در كمينگاه شما نشسته ام تا دچار تنهايي و ترس نشويد.
وي افزود: خداوند ميگويد من فرياد زندگي شما و همچنين سنگ  صبور شما مي شوم تا ايمان و اعتماد خود را به باورهاي ديني بالا ببريد و در پيچ ها ي خطرناك زندگي از سختي ها عبور كنيد.
وقتي كه انسان به خود و خداي خود اعتماد  و باور داشته باشد ديگر نيازي به تنها ماندن ندارد ،‌زيرا كه هميشه خالقي مهربان براي ياري گرفتن دارد.
علم الهدي خاطر نشان كرد: در زندگي اميد را پيشه اهداف خود سازيد و هرگز احساس تنهايي نكنيد و بدانيد كه خداوند در تمام مراحل زندگي شما را ياري خواهد كرد.
فراموش نكنيم كه ماخالقي داريم كه مي تواند در تمام مراحل زندگي ما را ياري دهد و ما را به اهداف و آرزوهاي خود برساند پس ديگر ترس از تنهايي براي افراد معنايي ندارد/ز
 

برچسب ها: ایمان ، آرزو ، تنهایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار