جودوكار خراساني تيم ملي جودوی بزرگسالان كشور گفت: در صورت كسب مدال در رقابت هاي مسترز روسيه در رده بندی جهاني تك رقمي خواهم شد.



به گزارش به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جواد محجوب كه با قرار گرفتن در رتبه 16 رنكينگ جهاني وزن 100- كيلوگرم جودوی جهان، به رقابت هاي جهاني مسترز روسيه كه اول خرداد ماه برگزار مي شود، دعوت شده است، عنوان كرد: اين رقابت ها پس از مسابقات جهاني و المپيك دشوارترين مسابقات در سطح جهان است و تمامي جودوكاران برتر دنیا در آن حضور خواهند داشت.
وي با بيان اينكه در حال حاضر از شرايط بدني و آمادگي خوبي برخوردار هستم، افزود: حريفان سرسختی از كشورهاي چك و روسيه پيش رو خواهم داشت اما تمام تلاش خود را براي كسب مدال در اين رقابت ها به کار می گیرم.
محجوب كه با همراهي محمود ميران به عنوان مربي به اين رقابت ها اعزام مي شود، ادامه داد: كسب مدال در رقابت هاي مسترز روسيه در رنکینگ جهاني تاثيرگذار خواهد بود و امكان تك رقمي شدن در این رده بندی با كسب مدال در اين مسابقات وجود دارد.
ملي پوش چناراني جودوی خراسان رضوي با اشاره به پيش رو بودن رقابت هاي كاپ آزاد اروپا که روز 9 خرداد ماه در كشور روماني برگزاری می شود، افزود: يك دوره مسابقات كاپ آزاد جودو در كشور استوني نيز برگزار می شود كه بلافاصله بعد از رقابت هاي روماني برگزار مي شود.

برچسب ها: جودوکار ، مدال ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.