كارگاه مديريت بيماريهاي منتقله ازطریق آب و غذا با حضور معاون غذا وداروي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، رئیس دانشكده بهداشت دانشگاه تهران ، رئیس موسسه انيستيتو پاستور ، اعضاي هيئت علمي ، متخصصين عفوني و كارشناسان ستادي دانشگاه علوم پزشكي سراسر كشور، در سنندج در حال برگزاري است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، این كارگاه با همكاري مشترک مركز مديريت بيماريهاي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي كردستان برگزار شده است.
مركز مديريت بيماريها به بررسي دستورالعملهاي كشوري بيماريهاي منتقله از آب و غذا پرداخته و به عملكرد استانهاي مختلف و چالش هاي پيش روي آنها اشاره کرده و هدف از برگزاري اين همايش را تبادل تجربه واطلاعات بين دانشگاههاي علوم پزشکي سراسر كشور اعلام كرد.
همچنين به دليل عملكرد مطلوب و موفقيت  آميز در كنترل اپيدمي التور سال 91 اقليم كردستان عراق توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان مسئولیت اجرای این گارگاه به اين استان واگذار شده است.
گفتنی است: که همايش کشوري مديريت بيماريهاي منتقله از آب و غذا بمدت سه روز از 28 تا 30 ارديبهشت ماه جاري صبح و عصر در سالن همايشهاي هتل جهانگردي سنندج برگزارمي شود ./ب
برچسب ها: برگزاری ، کشوری ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.