مدیر عامل باشگاه شهرداری ساوه گفت: باشگاه، مسئولان ساکت و بدون حاشیه ای دارد همین امر باعث شده هیچ کس به اعتراضات ما رسیدگی نکند.

حامد تسبیحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون جلسه هیئت مدیره برای تصمیم گیری در مورد وضعیت تیم برگزار نشده است البته برای تشکیل جلسه وجود ندارد اما فرصت زیادی برای تصمیم گیری باقي است از سوی دیگر، بازیکنان تیم ما دانشجو هستند و در فصل امتحانات به سر می برند و فرصتی برای رسیدگی به امور باشگاه  ندارند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ساوه افزود: تاریخی که برای برگزاری جلسه هیئت مدیره در نظر گرفتیم 20 خرداد است زیرا تا آن زمان فصل تحصیلی بازیکنان به پایان رسیده و ما نیز با در نظر گرفتن شرایط، برنامه ریزی می کنیم.
 
 وي در خصوص رای کمیته انضباطی برای دروازه بان و سرپرست این تیم گفت: از اسفند ماه سال گذشته اعتراض خود را به نیت به محرومیت 3 ماهه سرپرست و 4 جلسه ای دروازه بانان خود به کمیته استیناف اعلام کردیم اما تاکنون هیچ پاسخی به ما داده نشده و مسئولان حتی این جریان را پیگیری نکرده اند این در حالیست که اطلاع دارم از تاریخ ارسال نامه باشگاه بارها جلسه کمیته استیناف برگزار شده است.

تسبیحی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم اگر این اعتراض مربوط به تیمی بود که مسئولان آن مصاحبه های حاشیه ای انجام می دهند، زودتر مورد بررسی قرار می گرفت اما به دلیل اینکه ما باشگاه بدون حاشیه و ساکتی داريم، همیشه ما را در الویت پایانی قرار می دهند و زورشان به ما می رسد./مح

برچسب ها: مدیر ، عامل ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار