تصویر برداری " آسان ترین راه " از مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران شروع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران،این اپیزود به کارگردانی حسین فلاح  و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان تهیه و تولیدمی شود.  
بنا بر این گزارش ، خلاصه داستان این اپیزود درباره جوانی به نام فرهاد که دارای یک اغذیه فروشی ‌ست به تازگی و با آمدنِ پیتزاییِ دیگر، در همان خیابان، فروش‌اش کم شده است و رو به ورشکستگی‌ می‌رود. فرهاد می‌ترسد که نامزدش و پدر زنش با فهمیدنِ این موضوع، در پذیرفتنِ او به عنوان داماد پشیمان بشوند.  
بهروز که از دوستان نزدیک اوست و در پیتزافروشی مشغول به کار است، به او پیشنهاد می‌دهد با توجه به این که پدر همسرش و با جناق‌اش در بیمه هستند، یک آتش‌سوزیِ صوری راه بیندازند تا از این طریق بتوانند پول زیادی به دست اورند و یک مکان دیگر را برای پیتزافروشی دایر کنند.  
فرهاد قبول می‌کند و آن‌ها با کلکی که سوار می‌کنند، موفق می‌شوند مبلغ زیادی از بیمه برای خسارت بگیرند اما باجناق فرهاد یعنی فرید، به او مشکوک است. درست روزی که فرهاد پول بیمه را می‌گیرد، شخص ناشناسی به او زنگ می‌زند و می‌گوید که از همه چیز باخبر است و اگر می‌خواهد پدر همسرش و باجناق‌اش از موضوع خبردار نشوند، باید او صد میلیون بدهد.  
فرهاد با بهروز موضوع را در میان می‌گذارد و آن‌ها تازه متوجه می‌شوند که شخص باج‌گیر، سیروس؛ کارگرِ سابق پیتزافروشی‌ست که اخراج شده است و در ادامه ...  .
بنابراین گزارش سایر عوامل تولید این اپیزود عبارت ازکارگردان: حسین فلاح. مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان. مدیر تولید: مهدی تحویلیان. طراح صحنه و لباس: آناهیتا اقبال‌نژاد. صدابردار: ایمان آزاد. طراح گریم: خاطره خاشعی. عکاس. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار