رسیدگی به اعتراض مسئولان تیم فوتسال شهرداری ساوه نسبت به رای کیمته انضباطی با مفقود شدن نامه هیئت رئیسه استان داستان جدید را رقم زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان حاشیه بازی تیم های شهرداری ساوه و شهید منصوری قرچک کمیته انضباطی رای به محرومیت 4 جلسه ای رضا ناصری و 3 ماهه خارکن، سرپرست تیم داد. این رای با توجه به مستندات کمیته انضباطی در تاریخ هشتم اسفند ماه صادر شده و به باشگاه شهرداری ساوه ابلاغ شده است.
 
مدیر عامل باشگاه شهرداری ساوه و مسئولان کمیته انضباطی تا به این جای کار هماهنگی دارد اما مدیر عامل باشگاه اعلام کرده است که بلافاصله پس از دریافت رای، اعتراض خود را نسبت به آن اعلام و به مسئولان کمیته انضباطی تحویل داده است. همچنین گفته شده مسئولان نامه اعتراض اولیه را رد کرده اند و به همین سبب مدیر عامل باشگاه خواستار تنظیم نامه اعتراض از سوی هیئت رئیسه استان شده و این نامه را به همراه فیش بانکی که به حساب فدراسیون فوتبال بود، تسلیم مسئولان کمیته فوتسال کرده به امید اینکه پس از طی مراحل اداری کیمته استیناف به این اعتراض رسیدگی کند در این مدت مسئولان باشگاه شهرداری ساوه به این جریان که چرا کمیته استیناف رسیدگی به اعتراض آنها را عقب می اندازد، معترض بودند.

در همین راستا خارکن سرپرست تیم برای پیگیری موضوع امروز در تهران بود که در نهایت حتی موفق نشد با اعضای کمیته صحبت کند.

حالا پس از پیگیری جریان مشخص شد که نامه و فیش بانکی که مدیر عامل شهرداری ساوه صحبت از آن مي کرد، مفقود شده و در پرونده احکام این تیم، نشانه ای از درخواست تجدید نظر نبوده است.

همچنین آرويي یکی از اعضای کمیته انضباطی که تاکنون تصور می شد باید به اعتراض این تیم رسیدگی کند، حکم را قطعی دانسته و اعلام داشت که به دلیل گذشت مدت زمان زیادی از  موضوع این حکم تغییر نخواهد یافت.

این در حالی است که اگر خبرنگاران این موضوع را مورد بررسی قرار نمی دادند مسئولان باشگاه شهرداری ساوه منتظر حکم نهایی می ماند و کمیته انضباطی نیز موضوع را تمام شده تصور می کرد.

لازم به ذکر است، مسئولان در کمیته فوتبال باید توجه بیشتری را صرف رسیدگی به مسائل کنند و در جریان امور قرار گیرند زیرا نامه اعتراض تیم شهرداری به یکی از اعضای کمیته سپرده شده تا آن را تقدیم اعضای کمیته انضباطی کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار