پیش‌تولید نخستین فیلم بلند «پژمان چشمی» با عنوان «رزومه» به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  و به نقل از روابط‌عمومی گروه، با پایان‌یافتن مراحل پیش‌تولید تله‌فیلم «رزومه» به نویسنده‌گی،کارگردانی و تهیه‌کننده‌گی «پژمان چشمی»،گروه وارد مراحل تولید و ضبط فیلم شدند. «رزومه» در ژانر اجتماعی‌انتقادی،نخستین فیلم بلند این کارگردان جوان است.
داستان فیلم،ماجرای کارگردانِ جوانی را بازمی‌گوید که برای ساختِ نخستین فیلم بلند خود با مشکلاتی روبه‌رو است اما در این راه متوجه چیزهای مهم‌تری می‌شود.
بازیگرانی که در «رزومه» ایفای نقش می‌کنند،عبارتند از ابراهیم ریحانی، مریم ابری،رضا نعمتیان، غلامرضا اُصانلو،رحمان مقدم،ناصر جعفری، بهنام شرفی و دریا دریایی.
همچنین عوامل فنی که «چشمی» را در تولید این پروژه همراهی می‌کنند،از این قرارند:«سعید لآلی» مدیر تولید،«مهران لَرنی» مدیر تصویربرداری، «محمد بیگی» مدیر صدابرداری،«نازی حمزه‌لو» و «سورنا دولو» طراحان گریم،«علیرضا عظیمی» آهنگ‌ساز،«سیدمجتبی حسینی‌بصیر» مدیر تدارکات،«نادر رضاییان» عکاس و «احمدرضا حجارزاده» روابط‌عمومی.
«پژمان چشمی» پیش از این فیلم‌های کوتاه «کارت سوت»(1386)،«خط» (87) و «عمومی نیست» (88) را  کارگردانی کرده است.علاوه بر این،او نویسنده‌گی تله‌فیلم «پاپوش» را بر عهده داشته که به تهیه‌کننده‌گی «انوش جعفریان» و کارگردانی «منوچهر هادی» تولید و در هفته پلیس از شبکه دوم سیما پخش شده بود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار