رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه گفت: در ایام تعطیلات تابستان، پنج پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان بشرویه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جواد صارمی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار داشت: با فرا رسیدن ایام تابستان و تعطیلات، برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان ضروری است.

وی ادامه داد: ایجاد تنوع، خودباوری، افزایش خلاقیت و جذب مشارکت دانش‌آموزان در غنی‌سازی اوقات فراغت سبب ارتقای سطح آگاهی و کسب مهارت در آنها می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه از برپایی پنج پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد و گفت: در این پایگاه‌ها برنامه‌های متنوع قرآنی، علمی، هنری و ورزشی برگزار می‌شود.

صارمی تصریح کرد: با توجه به انگیزه و علاقه مضاعفی که در دانش‌آموزان برای فراگیری درسی و علمی به وجود آمده، در کنار کلاس‌های تابستانی کلاس‌های درسی با همکاری دبیران مجرب برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: سال گذشته شش پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان راه‌اندازی شد که یک هزار و 581 دانش‌آموز دختر و پسر در فعالیت‌های قرآنی، ورزشی، علمی و هنری شرکت کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بشرویه اذعان داشت: به منظور بهینه‌سازی اوقات فراغت و با توجه به امکانات موجود، نیازسنجی از رشته‌های علمی مورد علاقه دانش‌آموزان انجام می‌شود و متناسب با نیاز آنها دوره‌ها و جلسات آموزشی برگزار  می‌شود.

وی از راه‌اندازی دو دبیرستان نمونه در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: دبیرستان نمونه پسرانه شهید آوینی و دبیرستان نمونه دخترانه محدثه و یک هنرستان پسرانه شهید ابراهیمی راه‌اندازی شده است و آزمون ورودی به این مدارس نمونه برگزار و نتایج تا نیمه خردادماه اعلام می‌شود.
برچسب ها: فراغت ، بشرویه ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.