پانزدهمین اجلاس اساتید سطوح عالی و درس خارج حوزه علمیه با موضوع «راهکارهای ارتقای علمی نظام آموزشی در حوزه علمیه نهم خرداد ماه در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، مدیر حوزه علمیه استان قم هدف از برگزاری اجلاس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه را بالندگی و جهت‌دهی خاص علمی در مقاطع مختلف دروس حوزه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه موضوع اجلاس چهاردهم اساتید تهذیب و تربیت بوده است، اظهار داشت: در اجلاس پانزدهم برای اینکه از دیدگاه و نظرات بزرگان و اساتید حوزه بهره‌مند شویم، چهارشنبه هفته گذشته نشست اجلاسیه را با حضور 70 نفر از اساتید حوزه در راستای موضوع اجلاس پانزدهم با موفقیت برگزار کردیم و نظرات مطرح شده را دسته‌بندی و برای ارائه در کارگروه‌های مربوطه جمع‌آوری کردیم.
استاد حوزه علمیه افزود: پیرامون موضوع اجلاس کارگروه‌های متعددی با حضور فضلا مشغول به فعالیت هستند که با ارائه نظرات جمع‌آوری شده پیش از اجلاس و مطالب ارائه شده روز اجلاسیه به عنوان بسته‌ای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه علمیه به کارگروه‌های 12گانه معاونت آموزشی مطرح و مورد بحث، بررسی و نقد قرار خواهند گرفت.
فرخ فال ادامه داد: این طرح‌ها بعد از تدوین برای تصویب به عنوان طرحی در راستای عقلانیت و شئونات حوزه تقدیم شورای عالی می‌شود.
وی، زمان برپایی پانزدهمین اجلاس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه را پنج‌شنبه نهم خردادماه سال جاری و مکان آن را تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) واقع در میدان جهاد خیابان 19دی اعلام کرد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.