مسئول انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: هنرمندان همیشه پای ثابت انتخابات بوده و هستند و ‏برایشان یک تکلیف مثل تولید یک اثر است‎.‎

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رضا ابوذر مسئول اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، عرفی و قانونی و برای ما یک امر بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه انتخاب مانند یک فیلمنامه و نمایشنامه دراماتیک است اظهار داشت: رقابت پر از کش و قوس‌هاست که به نوع خود هم زیباست و هم پر از خاطره. نظر مردم، تحلیل سیاسیون و مردم، شعارهای کاندیداها و ایستادن در صف رأی و شنیدن صحبت‌های مردم همه خاطره است.
مسئول انجمن هنرهای نمایشی قم بر ضرورت حضور هنرمندان برای خلق این حماسه سیاسی تاکید کرد و ابراز داشت: هنرمندان همیشه پای ثابت انتخابات بوده و هستند و برایشان یک تکلیف مثل تولید یک اثر است.
وی تصریح کرد: هنرمندان باید با دادن مشاوره به مردم، تحلیل‌های زیبا و کارشناسانه از نگاه یک هنرمند به انتخابات، مردم را به حضور در پای صندوق تشویق کنند.
ابوذر با اشاره به موضع‌گیری‌های مختلف مردم و هنرمندان در این ایام عنوان کرد: هر یک از شهروندان حق اعمال نظر و حق رأی دارد، اما باید در موقع خود نسبت به بعضی مسائل موضع‌گیری و از حقوق خود دفاع کرد، چه در مسائل سیاسی و چه در مسائل اجتماعی که هنرمندان نیز از این امر مستثنی نیستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.