شب شعر در حلقه رندان یكشنبه 29 اردیبهشت ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه خبری حوزه هنری سعید بیابانكی كه اجرای برنامه را بر عهده داشت، با اشاره به پشت سر گذاشتن ماه اردیبهشت، گفت: در این ماه دو تن از اهالی ادبیاتمان را از دست دادیم.
وی ادامه داد: محمد قهرمان از شاعران برجسته و پیشكسوت كشورمان بود كه به تازگی از دنیا رفتند و همچنین امیرحسین فردی مدیر مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری در این ماه از میان ما رفت.
ایمان صفت، مهران حسینی از استان قزوین، سید محمدجواد یثربی از قم، حامد اسحاقی، احسان شكرالهی، امید مهدی نژاد، رضا زربانویی، سعید طلایی، رضا احسان پور، بابك احمدی، مرجان حصیرچی، مهدی استاد احمد و سید امیر سادات موسوی به شعرخوانی پرداختند.
در این جلسه اشعار طنز شاعران تحت تاثیر فضای انتخاباتی كشور قرار گرفته بود.
امید مهدی نژاد در متنی طنز اعلام كاندیداتوری در انتخابات كرد و گفت: نمی دانستم برای كاندیداتوری باید ثبت نام كنم و تصور می كردم احساس تكلیف كردن كافی است.
بخشی از متن اعلام كاندیداتوری مهدی نژاد به شرح زیر است:
پس از چندین نوبت احساس تكلیف متناوب (3 بار خفیف، یك بار شدید) و در پی مشورت های متعدد با اعضای خانواده به این وسیله رسما نامزدی خود را در انتخابات آتی ریاست جمهوری اعلام می دارم. امید است با پشتیبانی شما مردم قهرمان و ادب دوست ، با نیل به منسب خدمت گذاری در راه ساختن فردای روشن، روشن و روشن تر برای ایران و ایرانیان در معیت هم گام های بلند، بلند و بلند تری برداریم.
مهدی استاد احمد نیز قطعه ها و تك بیت های خواند كه عنوان آن ها را "نشتی قلم" گذاشته بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.