مسئول حفظ نباتات سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج از آغاز فاز سوم پروژه مدیریت تلفیقی آفت کرم خراط با نصب تله های فرمونی در باغات این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فاطمه محمد بیگی با بیان این که مراحل اجرایی این طرح از سال 90 آغاز شده و در سال جاری نیز ادامه دارد افزود:مرحله سوم طرح مدیریتی تلفیقی  آفات کرم خراط در باغات شهر کرج با نصب تله های فرمونی در باغات جهانشهر آغاز شده است.

وی عنوان کرد: این طرح شامل نصب تله فرمونی در باغات آلوده ای است که در سال های گذشته شناسایی شهد و یا در سال جدید برای شرکت در طرح ثبت نام کرده یا خواهند کرد.

محمد بیگی ادامه داد: در این مرحله از پروژه، سطح بیشتری از باغات شهر ونیز بخش قابل توجهی از فضای سبز کرج به منظور کاهش جمعیت آفت نامبرده و جلوگیری از خسارات آفت تله گذاری خواهد شد.

مسئول حفظ نباتات سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج تاکید کرد: تمامی باغداران شهر کرج در صورت مشاهده علائم کرم خراط روی تنه درختان سیب و گردوی باغ یا باغچه خود د( سوراخ های پر از خاک اره بر روی تنه و شاخه ها) می توانند در طرح مذکور شرکت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متقاضیان جهت شرکت در طرح و ثبت نام حداکثر تا پایان خرداد ماه به کلینیک گیاه پزشکی سازمان پارک ها و فضای سبز کرج واقع در عظیمیه، میدان استقلال، سازمان پارک ها و فضای سبز، طبقه دوم مراجعه کنند./ل

برچسب ها: تله ، فرمونی ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار