معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران گفت:‌همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) چهارمین زورخانه منطقه 20 افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  حبیب اله غفوری با اشاره به این خبر افزود: به منظور توسعه اماکن ورزشی و ترویج ورزش باستانی، زورخانه شهدای جوانمرد قصاب به متراژ 350 مترمربع در میدان مادر ابتدای خیابان شهید غیبی ساخته و به امکانات ورزش باستانی تجهیز شد.
 
غفوری اعتبار این پروژه ورزشی را چهارصد و سی میلیون تومان برشمرد و اظهار داشت: گنبد، گود، رختکن، سکوی مرشد، سکوی تماشاچیان و سرویس بهداشتی از جمله بخش های مختلف این زورخانه است.
 
وی با اشاره به اینکه مدیریت این زورخانه با پهلوانان و پیشکسوتان ورزش باستانی است خاطرنشان کرد‌:‌ با کاشت 300 نهال و بهسازی محوطه بیرونی به مساحت یک هزار مترمربع، پیرامون این مکان ورزشی فضای مناسبی برای مراجعین و ورزشکاران ایجاد شده است.
 
غفوری این زورخانه را به عنوان چهارمین زورخانه این منطقه برشمرد و افزود: سه زورخانه دیگر این منطقه نیز در محله های نفرآباد، سرتخت و ابن بابویه واقع شده که به منظور احیای ورزش باستانی و ارتقای سلامت روحی و جسمی شهروندان طی سال های اخیر از سوی شهرداری منطقه 20 به بهره برداری رسیده است./ل
برچسب ها: افتتاح ، زورخانه ، شهد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار