برای تربیت یک دانش آموخته مطلوب در دانشگاه جامع علمی کاربردی الگوی هفت گانه تدوین شد.

دکترمهدی فیض، معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مدتی است الگویی تحت عنوان دانش آموخته مطلوب دانشگاه در دانشگاه علمی کاربردی تدوین شده که دانش آموخته را در هفت نقش مختلف تعریف کرده است.

وی  تصریح کرد: بر اساس این الگو، دانشگاه علمی کاربردی انتظاری که از دانش آموخته مطلوب و آرمانی خود دارد در هر کدام از این هفت نقش تعریف میکند..، شخصیت فردی، امور عبادی و مناسک، خانواده، اخلاق اجتماعی، سیاسی اجتماعی، تعامل با طبیعت و محیط زیست و فعالیت در نقش یک عنصر شغلی،اقتصادی و کارآفرین هفت نقش تعریف شده برای دانش آموختگان این دانشگاه به شمار می آید.

فیض با بیان اینکه برای تمام این نقشها برنامه های فرهنگی و فوق برنامه تدارک دیده شده است، اظهار داشت: برای هر کدام از این نقشها دو تا سه برنامه در هر واحد استانی تدارک دیده شده تا بتواند سلیقه های مختلف را هم جذب کند.

وی ادامه داد: در این زمینه هر واحد استانی باید یک برنامه را اجرا کند،بنابراین یک شبکه کشوری برای عملی کردن این الگو فعال شده که از تمام بدنه دانشگاهی کشور در حوزه علمی کاربردی استفاده می شود.ابراین تمام افراد که لزوماً کارمند رسمی دانشگاه علمی کاربردی نیستند درگیر این طرح می شوند و از ظرفیت موسسات همکار نیز استفاده می شود. /ح
برچسب ها: غف ، فغ ، قلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.