توليد دو نماهنگ ويژه و پخش برنامه هاي زنده تلويزيوني از خرمشهر از جمله اقدامات مرکز بسيج صداوسيما در سالروز آزادسازي خرمشهر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي مرکز بسيج رسانه ملي مدير گروه تلويزيوني بسيج صداوسيما پاسداشت ارزش ها و ياد آوري آنها را به نسل جوان از رويکردهاي مهم مرکز بسيج در جهت تبيين رشادت ها و دلاوري هاي رزمندگان عنوان کرد و گفت: مرکز بسيج صداوسيما با اعزام دو گروه واحد سيار و تجهيزات فني پخش زنده برنامه هاي تلويزيوني به خرمشهر برنامه هاي ويژه اي را براي ايام سالروز آزادسازي خرمشهر که امسال با ولادت امير المومنين حضرت علي (ع) مصادف شده است، تدارک ديده است.
عليرضا شيروي با اشاره به اينکه پخش اين ويژه برنامه ها از چهارشنبه اول خرداد آغاز مي شود افزود: برنامه ها در دو نوبت صبح و شب از شبکه هاي يک، دو، سه، چهار، تهران، قرآن و معارف سيما و جام جم روي آنتن مي رود. 
وي با بيان اينکه لوکيشن هاي برنامه ها در نوبت صبح از موزه دفاع مقدس خرمشهر و برنامه هاي شبانگاهي از پل قديم خرمشهر با حضور گسترده مردم خواهد بود تصريح کرد: اين برنامه ها به صورت جنگ ترکيبي و با حضور فرماندهان و يادگاران دفاع مقدس پخش خواهد شد.
 شيروي در خصوص زمان پخش برنامه هاي صبحگاهي ادامه داد: اين ويژه برنامه ها اول و دوم خرداد ساعت 7:30 به مدت يک ساعت از طريق برنامه صبح بخير ايران، 8:30 تا 9 از شبکه تهران، 9 تا 9:30 از شبکه چهارم، 10:30 تا 11 از شبکه جام جم، 11 تا 11:30 از شبکه قرآن و معارف سيما، 11:30 به مدت يک ساعت از شبکه دو پخش خواهد شد.
 وي بيان داشت: ويژه برنامه هاي شبانگاهي چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 19:30 تا 1 بامداد از شبکه هاي سه، تهران و جام جم پخش خواهد شد.
 مدير گروه تلويزيوني بسيج صداوسيما با اشاره به اينکه اجراي برنامه هاي شبانگاهي بر عهده سيد جواد هاشمي خواهد بود اضافه کرد: فريدون بيگدلي، حامد زماني به عنوان خواننده، صابر خراساني (شاعر) و بازيگراني همچون اصغر تقي زاده و ماشاءالله مرادي از جمله هنرمنداني هستند که تا اين لحظه حضورشان در اين برنامه ها قطعي شده است. 
وي گزارش هاي توليدي با موضوع فتح خرمشهر، مصاحبه از رزمندگاني که در عمليات فتح خرمشهر حضور داشتند و پخش کليپ و برگزاري مسابقات شاد و دهها عنوان ديگر را از جمله بخش هاي برنامه هاي صبحگاهي و شامگاهي اعلام کرد.
 شيروي در خاتمه تاکيد کرد: شبکه هاي تلويزيوني تمامي مراکز استاني صداوسيما نيز با برقراري ارتباط هاي زنده، ويژه هاي برنامه هاي مختلفي را روي آنتن خواهند برد. براساس اين گزارش گروه موسيقي و سرود مرکز بسيج نيز دو نماهنگ ويژه سالروز آزادسازي خرمشهر را توليد و براي پخش در اختيار شبکه هاي سراسري و استاني قرار داده است. «نخل استوار» براساس شعري از ايرج قنبري، آهنگسازي محمدرضا عقيلي و با اجراي گروه کر که ملودي آن متاثر از مارش عمليات هاي دفاع مقدس تنظيم شده است اولين نماهنگ مناسبتي گروه موسيقي و سرود بسيج رسانه ملي است. نماهنگ ديگر که با نام «امتحان عاشقي» توليد شده است شعر آن را مصطفي محدثي خراساني سروده و آهنگسازي آن را سعيد امير اصلاني برعهده داشته است. اين نماهنگ با صداي امير آسترکي با استفاده از تصاوير منتخب سريال بالهاي خيس توليد شده است. همچنين تعدادي ديگر از آثار مرتبط اين گروه که در سال گذشته توليد شده اند اعم از «نخل سبز»، «مشرق جان»، «نشان افتخار»، «نسل پاک»، «چشم بيدار»، «خاطرات يک پرستو»، «پلاک عاشقي» به منظور پخش در ايام سالگرد آزادسازي خرمشهر براي شبکه ها ارسال شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار